İnsanlar neden benim iyi niyetimden yararlanıyorlar?

Ben çok iyi niyetliyim sessiz sakin, ağırbaşlı biriyim mesela biri benden bir şeyi ödünç istediği zaman veririm, eve gelince annem sen canım der verdiğime pişman olurum genellikle kendimi enayi gibi hissederim ve hiç arkadaşım yok kendime değer veririm insanlardan nefret ediyorum hep iyi niyetimden yararlanıyorlar
İnsanlar neden benim iyi niyetimden yararlanıyorlar?
Cevapla