Bir cafede veya restoranda yalnız başınıza oturan kişileri tuhaf karşılıyor musunuz? Siz oturur musunuz tek başınıza?

Merhabalar Herkese 🌸

Ben bir cafede tek başıma oturup kahve içmeyi çok seviyorum. Her zaman yapılmaz tabi bu bazı zamanlar arkadaşlarımla vakit geçirsem de bazı zamanlarda da kahvemi alır tek başıma oturur yazı yazarım, düşünürüm.

Hatta burada yazdığım bazı Benceler de yalnızken cafede yazdığım yazılara dahil.
Bir cafede veya restoranda yalnız başınıza oturan kişileri tuhaf karşılıyor musunuz? Siz oturur musunuz tek başınıza?
Kısacası benim için hiç tuhaf bir durum değil. Başka birini de görsem yalnız oturan; yemek yiyen, kahve içen, onları da garipsemem.

Sen yalnız başına bir mekanda oturabilir misin?
Bir cafede veya restoranda yalnız başınıza oturan kişileri tuhaf karşılıyor musunuz? Siz oturur musunuz tek başınıza?
Cevapla