Huy değişir, karakter değişmez. Başkalarını üzecek, zarar verecek bir huyum varsa kesinlikle törpülemeye ya da değiştirmeye çalışırım. Ki öyle olmalı. Bu kendimizden ödün verdiğimiz anlamına gelmez. Aksine olgun bir insan olmaktır. Egosu yüzünden kusurlarını hatalarını asla kabul etmemek, olgun karakterli insanın sergileyeceği bir davranış değildir.
Öncelikle sevdiğim insanın olumsuz gördüğü yönlerimi tanımayı ve kendimce de eleştirmeyi ve elemeyi tercih ederim, bunun sırrı şuradır aslında;seviyorsam ve olumsuz yönlerim değiştirilmek isteniyorsa seviliyorum demektir ki altı çizilecek durumdur sevginin olduğu yerde olumsuzluğa verilecek en güzel cevap. Punto harflerleHer insan hata yapabilir, insanlık hatasını kabul ve tamir etmek ile ölçülür.
#SelamGençlik 🦄🍀🍏⭐🔥💛🌻☀️🐝🍒💋🥥❤️❤️👀 Seven insan, samimi ve mantıklı bir sevgiyle, sevdiğini ilk başta bulduğu gibi istemeye devam eder. Değiştirmeye kalkışmak sevilene yapılan bir tür ihanettir, net... #SunIsUp#Amazing#TubaSueda 🦄🍀🍏⭐🔥💛🌻☀️🐝🍒💋🥥❤️❤️👀
Hayır değil, huyum suyum ile bsna katlanabilir benimle beraber hayat yolumda yanımdalar. Beğenmeyenler umrumda dahi degiller ben buyum arkadaş, kapı orada gitsinler...