Hayatınızda “iyi ki varsın” dediğiniz ya da “iyi ki varsın” diyen birisi var mı?

🥰🥰
🥰🥰
Malum insan oğluyuz hayatımız boyunca ilgiye sevgiye ihtiyaç duyan varlıklarız..
Yalnızlık Allah'a mahsustur..
Her canlı bir eş arar,
Taşın kalbî yoktur,
Onuda yosun sarar..
Biz taş değiliz etten kemikten insanız..
Malum her insanın kalbinde bir yiğit yatarmış..
Peki hayatınızda İyiki varsın dediğiniz ya da iyi ki varsın diyen var mı?
İyi akşamlar arkadaşlar ❣️
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru için teşekkür ederim 🤗
Hayatınızda “iyi ki varsın” dediğiniz ya da “iyi ki varsın” diyen birisi var mı?
Cevapla