
Sizin böyle bir ânınız var mı?

Yaşlandığımı oğlumun sevgilisi olduğunda ve ciddi düşündüklerini öğrendiğimde anlamıştım. Ama her ne olursa olsun içimdeki çocuğun büyüyesi yok gibi...
Teşekkür ederim. 🙏
Bunu hissettirmeye çalışan hadsizler de arada olsa da ben kendimin farkındayım.
Ruhum ve fiziğim çoğundan daha güçlü ve dirençli.
Cevap
2Cevap
Bunu hâlâ kabullenmiş değilim 🙂
Yaş ilerliyor ama içimdeki çocuk büyümemek konusunda ısrarcı.
Yaşlandığımı asla kabul etmiyorum çünkü hayata karşı dimdik duruyorum... Ayaktayım ve güçlüyüm çok şükür..
Liseli çocukların bana "teyze" diye hitap etmeye başladığı günden beri. :(
"Abla, abla" derken birden "teyze" demeleri çok sarsıcıydı. Neyse artık alıştım. Yapacak bir şey yok. .(
Şimdi düşündüm de galiba haklısın. Teyze diyenler genelde kızlar.
Yahu azelcan kardeşim bizim Kumru sadece sanal bir varlıktan ibaret. Nereden belli nasıl göründüğü. Belki yaşlı ve çirkin görünüyor, belki bir erkek, belki de sadece akıllı bir bilgisayar yazılımıdır. Yani okuduğumuz fikirleri dışında, herşeyi muamma. Sen onu nasıl hayal ettin bilmiyorum ama bir gün olur da denk gelirsen üzülmeni istemem 😉
Ekonominin bklasmasıyla artan stres çizgilerim ile anladım
Babasi kac yaşında evlenmiş sordun mu?
20 yasında
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar