
#smellsmoke

Bir adamın tarzı, duruşu yoksa gözümde sıfırdır. Oynar baş artema gibi yani dengesiz, tutarsız, şunun da tadına bakayım, ayy dur bu da çok lezzetli görünüyor, bir koklayım)) gibi gibi insansa Allah a yakın olsun mümkünse 😀kısaca net insan severim. Zekaya gelince bana nasa adamı değil, aklını iyi kullanan insan lazım))
Kendini idare etsin, evin yolunu bulsun yeter diyorsun :D ahah
ahah :D aman boş ver bizim de zaten yollularla işimiz olmaz :D ahsha
Herkesin iyi ve kötü yönleri var. Kimseyi kendi istediğimiz şekilde değiştiremeyiz. Sadece kafamızın uyuştuğu ve karakterimizi sevdiğimiz insanlarla iletişim kurarız.
Tanımaktan hoşlandığım ve hayatıma aldığım insanlarda saygılı ve merhametli olmasını beklerim. Bunlar önemli ve her insanda olması gereken özellikler.
Empati yapmasını bilen kızları severim. Bunu başarabilen kişi, karşısındaki kişiyi kolay kolay kırmaz.
Anlayışlı ve alçak gönüllü olan kızlar benim için her zaman bir adım öndedir.
Bunların birçoğuna sahip karşı cins, her zaman tanışmak isteyeceğim, hayatımda olsa mutlu olacağım kişilerdir.
Söylediği ve yaptıklarının bir olması.
Öyle konuşup böyle yapıyorsa karakterini sorgulamaya başlarım. Bir olduğu zaman zaten her şey ortada olur. Hepsini kapsıyor benim için
Birde sıkıcı olmaması, gülmeyi sevmesi, eğlenceli olsun yeter.
Rica ederim.. 💕😊
Özgvenli ve pozitif olması benim için çok önemli 😃
Cevap
29Cevap
Mutlaka hayvan sevmeli. Merhameti yüksek olmalı. Ben yeri geliyor dilencileri bile boş geçmiyorum. Sürekli bunun için tantana yapılmasını istemem
Dürüstlük en baş unsur tabiki.
Cömertlik ilgi ve sevgi cömertliği de dahil buna.
Cesaret ve merhamet te olmazsa olmaz benim için.
Selam gadası 🙃
Bana göre kadının fiziğinden önce akıllı zeki bir duruşu olmalıdır.
#gadası
Bence insanoğlunun gösterdiği tüm davranışların altında yatan ana sebep değerli hissetme ve cinselliktir.
Kendimi değerli hissettirmeyen kimseye değer vermem.
Bunun için de karşı cinste, iyi niyetle empati kurabilmesi benim olmazsa olmazımdır
Sakin olsun ya ben öyle hareketi bir hayata gelemiyorum
İkizler burcu olduğundan emin misin sen aman tanrım :D ahah kendimden şüphe ettim şu an
Vallahi smoke😂 sakinlik dinginlik böyle oturduğu yerde oturan bir adama hasretiz biliyo musun🤣
Oturduğu yerde oturması değil önemli olan reda :D Oturduğu yerden ne dolaplar döndürenler gördü bu gözler :D Sen de göreceksin merak etme ahah
Allah kahretsin o yaşta alakalı bir şey değil onu ben de gördüm hele bu terazi burçları aman Allah’ım şu gibiler var ya mesela benimleyken benim sevdiğim şeyleri seviyordu benim yaptığım şeyleri yapıyordu başka birisine gidiyor aynı onun gibi oluyor yani o kadar değişik insanlar var ki o kadar değişik teklifler gördüm ki bugüne kadar 19 yaşındayım ama var ya gerçekten değişik ya en iyisi hiç bulaşmamak yani ben tek başımayım o kadar mutluyum ki
🤣
:D ahah sonsuza kadar yalnız kalamazsın elbette.. Önemli olan kimseyle olmaman da değil, doğru insanla olman.. Yoksa hareketli ya da hareketsiz hiç fark etmez, unutma sessiz atın çiftesi sert olur :D Şansın açık olsun, keyifli geceler...
Ben de o sessiz attan gelecek çiftenin hayaliyle yaşıyorum kfkfkfkfj hjajajajajajja🤣🤣🤣🤣🥺🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Karşımdakinin bir öyle bir böyle olmasını istemiyorum. Umut vermekten kaçınıp, açıkça belli etsin niyetini. Yani bir gün çok kibar, samimi yaklaşırken diğer gün hiç tanımıyormuş gibi yapması insanın ağrına gidiyor.
Bir kere ne istediğini biliyor olması. Duruşu olması ve saygıda kusur etmemesi.
Her ortama uyum sağlayan, zeki, baskın karakter. Dahası varda yazamadım 😆 üşendim🙈
Sadakat ve dürüstlük ilk aradığım ama şimdiki devirde malum bulunmaz hint kumaşı🤦🏼♀️
Dengesiz olmaması lazım. Ne istediğini bilen net biri olmalı
Ne b*k yerse yesin ama durust! olsun, yaptim ama bi sor niye desin sordugumda yalansiz! anlatsin...
Egosuz olması yetiyor zaten ego olmayın ca tüm bütünü ile güzel her karekteri kendinde barınıyor
Profil resmimdeki gibi mini elbise giymemi anlayışla karşılayacak kadar anlayışlı biri olması
Yalan kırmızı çizgimdir bunu yaparsa gözümden düşer (istisnalar hariç) dürüst olmasını ve sadık olmasını isterim.
İhanet iftira yapmayan
Akıl, duruş, anlayış, zevk...
zeka belirtisi
Satranç mizah
Beynini kullanabiliyor olması yeterli.
İnsanlık adına insan olması.
güzel ahlaklı ve medeni olsun yeter.
Zincirin bütün halkaları
ne istediğini bilecek ve bana saygı duyacak
Durust olsun ve dominant olsun (her konuda) 🙂
Zeki erkekler beni cezbediyor.
Anlayış saygı merhamet dürüstlük
Dürüst ve açık sözlü olması.
Dürüstlük
Duruşu olmalı asıl saran şey havası olmalı
kritik düşünce yeteneği
Güvenilir olması
Saygı...
Zeka, dürüstlük, saygı, özgüvenli olur
Zeka ve namus.
Sakin huylu olması
hayvansever olması
Muziplik
Mizah anlayışı
Sadakat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?