Evet herkes aynı fikirde olmak zorunda değil ama bu benim fikrim deyipte işin içinden çıkmak ve kendini başka fikirlere kapatmakta ahmaklıktan başka bir şey değildir...
Seninle aynı fikirde olmayan biriyle nasıl etkileşime girersin?
Son sözü her daim sade ve sadece kendisi söylemek kaygısı olan şahısları egoları ile başbaşa bırakıyorum. Zekaların huzur bulduğu muhalefet sanatı icra edilen sohbetleri severim ki bunlara münazara deriz fakat münazara yapabilir kalitede insan nerede? Fikre ve analitik zekaya saygım var. Farklı düşüncelere saygılı üslubu ekledik mi etkileşim bal gibi olur tadından yenmez 👍👍
Herkes ile aynı görüşte ve bakış açısından olmak imkansız, mutlaka sohbet edebileceğimiz ve analşabilecegimiz bir konu vardır. Ayrıca tartışmadan herkes kendi fikrini söyleyebilir ve fikir alışverişi yapılabilir. Aynı fikirde olup olmamak benim için önemli değil önemli olan sohbet edebiliyor ve eglenebiliyor muyuz? Gerisi önemsiz...
Bazı değişmez fikirlerim var. Hayata bakış açım ve sevmediğim şeyler bellidir. Benimle aynı fikirde olmayan kişiyi de kendi fikrime ikna etmeye çalışmam. Konuyu değiştirmek daha mantıklı gelir bana. Herkes kendi fikri ve zihniyetiyle mutlu olabilir.
Kişinin fikirlerini ve inançlarını küçümsemekten kaçınırım Nasıl hissettiğimi ne düşündüğümü ve ne istediğimi veya neye ihtiyacım olduğunu iletmek için "Ben" ifadelerini kullanırım Diğer bakış açısını dinlerim ve sakin olurum.
İnsanın kendini başka fikirlere kapatması bu anlama gelmiyor. Benimle aynı fikirde olmayan birine saygı duyar, etkileşime girme ihtiyacı da hissetmem. Böyle birine tepkili, mesafeli olurum demiyorum kesinlikle ama anlaşamıyorsak da anlaşmak için zorlamanın bir mantığı yok. Herkesin fikri kendini bağlar. Ben farklı fikirlere kendimi açarım ama kendi mantığıma yattığı sürece...
Bir defa kendimi ifade ederim, sonrasında da onu kendi fikirleriyle bırakırım. Çünkü yeni düşüncelere kapalı ise ne yaparsam yapayım bir işe yaramayacaktır, boşa zaman ve efor harcamam hiç değilse.
etkileşime girmek yerine onunla etkileşimden kaçıyorum karşıt fikirlerde onu ikna etmeye çalışmak oldukça yorucu.. söylediklerimi anlamıyorsa yormam kendimi hiç.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Hanımefendiler genelde bana ve fikirlerime küfür ederler. Genelde fikirlerini değil küfürlerini paylaştıkları için iletişim kuramam. Hemcinsimse kullandığı üzluba ve argümanlarının sağlamlığına göre iletişim kurar kabadayılık ya da trollük yaparsa iletişimi keserim.
Önemli olan aynı fikirde olmaması değil. Önemli olan iletişime açık olmasıdır. İketişime açık olmayan biri aynı fikirde bile olsa hiç uğraşma. İletişime açık biri, aynı fikirde olmasa da seninle konuşacaktır.
Fikir uyuşmazlığının konusu önemli tabi... Mesleki konuda her itiraz ve fikir uyuşmazlığının kıymeti vardır benim için... Ama siyaset konusunda mantıklı değil de yanlı tutum olursa söverek konuşurum. İnsan deşarj oluyor :D
Uğraşmam kendine ait doğruları varsa ben ne desem boş zaten. Benim ne dediğimin onun gözünde gram değeri olmaz. Ben niye böyle bir durumda enerjimi boşa harcayayım ki.
kdndi hayatimi yasarim kendi kurallarim var bazen kurallarim kuralsizlik ta oluyor ve baskalrinin kurallarini oğutlerini takmiyorum bu benim hayatim ozgur hur yasarim🤘
Girmem. Can çıkar o fikir çıkmaz ve boşuna yorulduğunla kalırsın bunun ahmaklıkla bir alakası yok. Asıl değişmeyeceğini bildiğin bir şey için boşa kürek çekmek ahmaklıktır.
Zaten böyle insanlarla da sohbetim oluyor. Ortasında sohbeti bırakmıyorum. İletişim için onu sadece kafam ile onaylayıp kendi goruslerimi de dile getiririm. Onaylamak derken dinlemek anlamında...
Kişinin fikirlerini ve inançlarını küçümsemekten kaçınırım Nasıl hissettiğimi ne düşündüğümü ve ne istediğimi veya neye ihtiyacım olduğunu iletmek için "Ben" ifadelerini kullanırım Diğer bakış açısını dinlerim ve sakin olurum.
Ruh hastası mısın kardeşim girme etkileşime. O yüzden müptezellerin sabıkalıların dibinden ayrılmıyorsunuz, başınıza bir hal gelince tüm erkekliği suçluyorsunuz. Seni terslemek için farklı fikir beyan ediyor belki. Sen ısrarcı olursan doğal olarak arandığını düşünecek sonra aynı fikirdeymiş gibi rol yapıp şlakssssss. Sonra pantolonu çekip çıkacak. Ondan sonra burada gizliden yazacaksın. Erkekler neden işini bitirip gidiyor diye.
Bu ne kadar saçma bir görüş. İçini boşaltmak istedin sanırım. Anlamak yerine yargılamayı seçtiğine göre bu soruyu genel olarak sorduğumu anlayamamışın. Bu durumda da ruh hastası sen oluyorsun. Çünkü senden başka saldırarak görüş paylaşan yok.
Ben kadın sorularına abaza meriçler gibi yalakalık yapmam. Duymak istediğinizi değil gerçekleri söylerim. Yalanlarla yaşayarak, güçlü kadın gazlarıyla antidepresan bağımlısı oldunuz.