
Yoksa yedikten sonra mı fark ettiniz.
Ben çözmüştüm mesela😄
Beynimde ur var diyenleride duymuştum😄
Vardır ya böyle tipler.

Eski sevgilimin öyle biri olduğunu düşünüyorum ve asla bilemeyeceğim gerçek olup olmadığını ayrıldıktan sonra düşünüyorsun böyle şeyleri bence aklım sonra geldi yani
Duygularımı sömürmek kolay değildir. Acınacak haldeyse acırım. Timsah gözyaşlarına, acı çekiyormuşcasına sergiledikleri tavırlara kanmayacak kadar zeki bir kadınım...
Zaman zaman yaşıyorum ama bi yere kadar tolere edebilirim. Kimse kusura bakmasın. Çokta ciddiye almam ben böyle şeyleri fazlasıyla gördüm çünkü🤷♀️
Cevap
1Cevap
Bu tipleri hemen tanıyabiliyorum. Bu sebeple hiç bu duruma düşmedim.
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?