Burdan biri ile tanıştım. Adamın bebeklik çocukluk gençlik ve şuanki fotolarını hatta ismini soyismine kadar kullanıyordu. Wpde bile o çocuğun fotosunu kullanıyordu. Aramaktanda çekinmiyordu. Fake olduğu ortaya çıkıbca bile pişkince üste çıktı. O çocuğun tipi için konuştun aksi olsa konuşmazdın vs diye. Hatta bir ara başka birinin fotosunu kullanarak yine buraya üye olmuş fake olduğu ortaya çıkınca gitti. Bu nasıl bir kafaa ya bu insan nasıl bir paikolojiye sahip olabilir tam bie neyse. Ha birde bu kişi yalandan asla hoşlanmayan biri fakat hayatı yalan :) çok komik değil mi
Güncellemeler
+1 yıl
...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Buna yokluk diyelim. Adamin kimse suratina bakmayinca ve sanal ortamdada ne yapip etse birileri ile tanisma sansi olmayinca son çareyi boyle akil almaz hatta kendisinin bilr inanamayacagi sahtekarliklar yapiyor. Bu tarz insanlarin tedaviye ihtiyaclari var.
Orjinal olanı iki yıl takip etmiş iki yıl ne? tedaviyide aşıyorki bu durum . Ya adam facede fakeliğini yaptığı çocuğun fotoğrafını başkası kullabıyor diye o çocuğa mesaj bile atmış fotoları kaldır diye. Arkadaşları ile olan videosunu bile indirmişki. Hatta burada kendisine fake diyenlere instagram hesabını ver diyordu ibstagramda 400takipçi kasmış ki
Hahahah manyakligin boylesi
Benim açımdan travma oldu ama :(
Hayatımda hiç bukadar yalancı birisi ile tanışmamıştım.
Valla bende sayende boylesiyle tanismis oldum
Ohooo bende böyle mal çok nerde aldatma meraklısı yalancı gevşek var çekiyorum bahtımı s.. hayatıma girecek olana bir ruh hastasıymış gibi bakıcam artık
:))) valla sana en kotusu denk gelmiş
O fotoğraf takı gerçek kişi şans eseri birilerinin kendi fotoğraflarını kullandığını görüp fark ederse şikayetçi olursa fake kişi ceza alır
Ben orjinal olan kişiye yazdım şikayet etcem diyordu ama umrunda değil sürekli fake hesap açıyorlar adına hatta burada iki yıl öncede biri o çocuğun adına fake hesap açmıştı :) hatta bak facede biri daha bu dediğim adı mert olsub mertin fotosunu koymuş benim fakede kaldır diye mesaj atmış ama oda fake hahaga:D
Kesin anlamadın :(
Anladım Mert inşallah şikayetçi olmuştur
Sanmıyorum orjinal olan da bir acayip ki hatta ben bu mertin orjinal olanın en yakın arkadaşına yazdım bıktım yazmayın artık çoluk çocuk bunlarla uğraşılmaz diyordu
Herkes halinden memnun o zaman 😂
Bir ben değilim olan bana oldu
Engelle gitsin canını sıkma
O engellediki :D
Senin açından iyi o zaman
ay korkunç bir özgüvensizlik
Hahaha tam aksine bu o kadar özgüvenliydi ki şaşırırsınnn
başkasının fotoğrafıyla kazanılan özgüven daha korkunç bxncnc
Dimi aynaya bakıyorsun moral sıfır :D
Kim bu ya söyle de bileliM
Geröej kimliğini bilmiyorum başkasının fotolarının arkasına aaklanıyor. Fotosunu kullandığı kişilerin adını vermiyim fakat uzun süre takip ettiği kişilerin fotolarını bilgilerini kullanıyor. Gerçek kişi sanarsın hatta
Hasta resmennn
Aaa ona sorsan değil üste çıkıyor birde
Şizofreni kendi bile inanmış demek ki yaptıklarına
Yaa biz kavga etmiştik bana yalqncı sahtekar diyio üste çıkmaya çalışıyordu ben baştan sona dürüst olurken o yalancının önde gideni olduğunu bilmesine rapmen ğste çıkıyormuş kavga ederken herşeyim gerçekti va bile demişti ailemle tanışmayı bile istemişti görğşmek için söz bile vermişti hey yavrum hey bir daha kimseye dürüst olmam.