Kişilik & Karakter konusunda 20,2b cevap paylaştı.
Selam gadası 🙃
O dediğin insanlardan burada çok fazla var. Ben o tür insanları reel hayatta yanımda tutmak istemem. Çok yakın arkadaşım bile olsa kimsenin arkasından konuşmasına izin vermem. Ama hayat bu insanların huyunu suyunu zaman geçtiği zaman daha çok öğreniyorsun.