Kaybettikleriniz için Sarılma İhtiyacı Hissettiniz mi?

SARILMA İHTİYACI...

Birini kaybettikten sonra, Ona sarılma ihtiyacı Hissettiğiniz bir an olur.

Belki üç sene sonra, Belki ertesi gün.

İşte ben tam öyle bir anda Sırtımı döndüm dünyaya.

Herkes oradaydı Bir sen yoktun...

Herkesin çokluğu Senin yokluğun kadar etmiyordu.

Çok özledim...

Instagram hesabı olanlar buradan açabilir bağlantıyı;

https://www.instagram.com/reel/CWgdstYJH5V/?utm_medium=copy_link
Kaybettikleriniz için Sarılma İhtiyacı Hissettiniz mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Kaybettikleriniz için Sarılma İhtiyacı Hissettiniz mi?
Cevapla