Hepimizin başına geliyor bu kardeş olayı 😂 Ponçik ponçik sevilirken, evin süperstarı olmuşken çıkıyor ortaya.Kardeş kıskançlığı oldu mu sizde?Kardeşi olmayanlar varsa kuzen ya da yeğen de belirtebilir.
Küçükken kardeş, yeğen veya kuzen kıskançlığın var mıydı?
Evin ve ailenin ilk çocuğu ve torunuyum. Hiç bir zaman kardeşlerimi veya kuzenlerimi kıskanmadım. Ben dominant dediği dedik, yardımcı yaramaz eglenceli abla oldum. Erkek kuzenimle aramda 9 gün var kendime abla dedirtiyordum. Evleninceye dek bana abla dedi çok fenayım ama kıskanç asla olmadım...
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Güzel bir şey bu demekki ilgiyi hiç eksik hissetmemissiniz ki kıskançlık olmamış ☺
Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.
Hayır yok ya da var 1 dakika anne tarafından toplam 13 tane kuzeniz baba tarafından toplam yedi tane yani 20 tane filan kuzenim var kıskandığım sadece iki tane filan hatta üç tane diyebilirim onları gerçekten kıskandım hatta ben küçüktüm bir tanesi yeni doğmuştu beni öldürmeye çalıştım üstüne oturarak yani bilmiyorum o kadar delilikler yaptım ki ama oldu yani çünkü ben gerçekten belli bir süre önce kadar inanılmaz kıskanç bir insandım artık o huyumu törpüledim ama gerçekten önceleri benim başıma çok sorun AÇTIkardeş konusuna gelirsek de biz iki kardeşiz ben varım bir de benim küçük erkek kardeşim var genelde erkek kardeşim beni kıskanıyor çünkü annem ve babam benim üstüme biraz daha fazla düşüyorlar bunun ben bile farkındayım çocuk haliyle fazlasıyla bunun farkında her ne kadar aslında benden küçük olsa bile O baya kıskanıyor beni öyle işte😊
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Benimde kardeş olayım var yastıkla boğma denemesi😂😂
Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı.
Ne kardeşlerimle ne de kuzenlerimle kıskançlık olayımız olmadı hiç. Ablam ve erkek kardeşimle kavga ederdik ama çok başka şeylerden. Ama yine de çok iyi anlaşırdık. Küs olsak dahi birbirimizin sırrını anne ve babamıza vermezdik hiç. Kuzenlerimlede öyle babam onlara bir şey aldığı zaman biz çok sevinirdik. Aramızda hiç problem olmazdı. Ve hala hepimiz çok iyi anlaşırız iki üç ayda bir bütün kuzenler toplanırız birimizde.
Ben hiç içimde kıskançlık barındırmadım. Hep böyle elimde olanın değerini bildim çocukkende öyleydi. Hatta şu an bazı oyuncaklarım var saklarım yıllardır.
Kıskançlık insanın hayatını zehir eder. Sürekli sorgular kendini nedenlerle. Hatta zarar verme durumuna bile gelebilir. Benden daha iyi durumda olana Allah bin kat daha versin. 😌
Kardeş kıskançlığı bir nebze farklı bence. Yani ben benden daha iyi durumda olanı değil de sevdiğim kişilerin ona akan ilgilerini kullanıyordum. Hala da aynıyım. Sevdiğim kişileri kıskanıyorum. Ama çocuk olduğum kadarki kadar göstermiyorum artık.
Valla benim 3 tane ablam var. Evin tek erkeği olduğum için bunu öğrenen kişiler hep şöyle derler bana "Ooo evin tek erkeğisin el bebek gül bebek büyümüşsündür nazlısındır" derler. Tam tersi bizde hep en çok değeri Ablamlar gördü. Onların istedikleri oldu, onların sevdikleri şeyler yapıldı, onların sevdikleri şeyler izlenildi vs. Ben sadece top oynuyorum diye dayak yiyordum babamdan. Ama hiç kıskanmadım valla hatta aksine olması gereken oydu ben aile sevgisini uzaktan gördüm öyle oy canım oğlumlu büyümedim ama kimseye de niye canım kızımlı büyüdü diye kıskançlık yapmadım ajdjd bilmiyorum bir erkek kardeşim ya da abim olsaydı bu şekilde mi davranırdım orası muamma 😂
Benim kıskandığım kimse yoktu. Ama kız kardeşim senelerce babam yüzünden beni kıskanmış. İlk çocuğum ben biraz :D şımarık büyütüldüm sanıyorlar ama öyle değildi. Ayrıca amcamlar sağolsun hep bi rekabete sokuyorlarmış kuzenlerimle beni, hepsinden sonradan haberim oldu. Ee artık büyüdük, muhabbet arasında “biliyor musun biz küçükken…” diye başlayan cümleler :) keşke öyle olmasaydı. Çünkü çocuk aklıyla doğal olarak düşmanlık besleyen kuzenlerim bile oldu. Ama şu an hepsiyle iyiyiz. Babamlar böyle yetiştirilmiş ama bizim aramızda rekabet asla olamaz.
Evet kardeşim olunca çok kıskanmışım ben 4 yaşındayken kardeşim doğmuş bebek falan almışlar bana bak kardeşin sana getirdi falan diye yememişim ama hsjsbdj tuvalet eğitimini vermişler ama kardeşim altına yaptığı için ben de yapmaya başlamışım jaheueyhvs baya sancılı bir dönem geçirmiş annemler
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Hahhah ben de yastık elimde yakalandim az daha gidiyordu benim kardeş 😂
benim yoktu ama yaşı benden biraa büyük kızenlerimin beni çok ağlattıklarını , odaya falan kilitlediklerini bilirim.. küçük bir çocuk için travmadır aslında böyle şeyler. kaç yaşına geldim unutmadım hala..
2
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çok geçmiş olsun dicem ama geçmemiş Çocuklar bazen çok zalim olabiliyor.
etkileri yok çok şükür ama. hafızamda anı olarak kalması hoş değil.. şimdi de ben sokakta vs ezilen bir küçük çocuk görsem anında müdahale ederim. şiişşşt ayrılın falan diye
Hayır özellikle de kardeşim konusunda ailem çok dikkatli davrandı. Tabi ben hatırlamam etmem ama babam anlatıyor; ben kardeşimi kıskanmayayım diye çok özenli davranıyormuş. Kardeşimi sevmek için önce benim yanıma gelip daha sonra "hadi gel kardeşini sevelim beraber kıskanmasın bizi" diyormuş. Hatta beni bi konuda azarlayacaksa dönüp daha bebek olan kardeşime de laf söylüyormuş 😂
O hooo! Pek bir canından bezdirmiş olmalı. Ben o yaşlarda camdan düşmek üzereyken yakalamışım ağlamama gelmiş kurtarmışlar ben olmasam Arnavut kaldırımlı sokağa karpuz gibi dağılırmış... 😂