Utangaç/ Çekinigen karakterli erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Pasif, her söyleneni yapan silik bir yapım yok. Son derece stresli, hata yapmaktan çok korkan, hoşlanınca kaçan birisiyim. Boş yere konuşmam. Bazı toplu ortamlarda gerilirim. Tanımadığım insanlara karşı girişken olmam. Bir çok insanı da sevmem. Vücut dilim beni hemen ele veriyor. Aslında içinde bulunduğum toplumu domine ederim genelde, fakat iletişim becerilerim eksik. Fiziksel olarak bir sorunum yok, hatta ilgi de çekiyorum. Benim gibi birisiyle tanışan, ilişki yaşayan oldu mu? Yaşadığım durumun adını koyamıyorum çünkü bazen aşırı aktif bazen de içe kapanık oluyorum. Genel olarak sessiz sakin birisiyim. Utangaç deseniz pek de utangaç değilim.
Utangaç/ Çekinigen karakterli erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla