Kendiniz sevmek kendinizle barışık olmak için neler yapıyorsunuz?
Görüşler için şimdiden teşekkürler 🌺
Görüşler için şimdiden teşekkürler 🌺
İnsanlar neden genelde kendi ile barışık olmaz
.. ilk önce insan kendisini sevmesi lazım barışık olması için
Ancak insanlar kendi ile barışık değil birde bu duygusunu aşmak için palavra şeylerle ilgileniyor
... kendine değer veren insan kendini övmez kendine saygılı olmak lazım tek şey saygı kendine saygısı olan kişi her zaman kendi ile barışık olur
Cevap
12Cevap
Bunun için bir şey yapmaya gerek var mı? Olmaması gerekir.
Hayat şansım bir defa var ve elimdeki tek oyuncu benim. Kendimi sevmem ve kendimle barışık olmam için bu iki gerçek bana yetiyor.
Kendimle 3 4 saat konuştuğum olmuştur çoğu zaman bi deniz kıyısında kendimle barışmadan da ayrılmam o yerden asla
Neysem oyum ne bi eksik ne bi fazla bunu kabullenmek yetiyor 😎
Önce kendini sevmelisin
Kendimdeki olumlu yönleri bulmakla başlamam lazim sanırım
Kedime kızdınmı ya yapma öyle beni bilrisin işte hadi barışalım derim oda kıyamaz barışır şaka şaka
Beni ben yapan şeylerin ne olduğunu sorgulayarak
Olmayınca olmuyor
Cidden öyle
Eksik yönlerimi geliştirriyrm
Hiçbir şey yapmıyorum öyleyim zaten.
Hiçbişey yapmıyorum ya
Kendimi sevmem yetiyor çok şükür
İyi biri olmaya çalışıyorum
Hiç vır şey yapmıyorum ki
kendi kendimi yiyorum napim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?