Bu konuyu her konuştuklarında istemsizce ağlamaya başlıyorum? ben sorunlu muyum?

Sadece İngilizce dersim çok iyi. Diğer derslerimi ne kadar uğraşırsam, uğraşayım asla yapamıyorum. Küçük yaşlarımdan beri, ailem ne zaman ders konusunu açarsa, istemsizce gözlerim doluyor ve hiçbir cevap veremiyorum. Bu sefer daha çok sinirleniyorlar onlarla iletişim kurmadığım için. İçe kapanık biriyim ve her şeyi içime atıyorum. Onlar her bu konuyu konuştuklarında aklıma hep, babamın eskiden bana derslerim yüzünden iki saat boyunca bağırması ve benim geceleri sessizce ağlamam ve okulda kimse fark etmesin diye gülmem geliyor. Sadece spor ve ingilizcemin iyi olması beni aptal mı yapar? Sonuçta herkes her derste iyi olamayabilir
Bu konuyu her konuştuklarında istemsizce ağlamaya başlıyorum? ben sorunlu muyum?
Cevapla