AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
121Cevap
NE MUTLU İNSANIM DİYEMEDİKTEN SONRA NE ANLAMI VAR Kİ İNSAN OLMANIN O KADAR GÜZELSÖZ VAR MEVLANANIN YARADILANI SEVDİM YARADANDAN ÖTÜRÜ DİYE DİNİMİZDE BİLE AK KOYUNUN KARA KOYUNDAN FARKI YOKKEN KENDİ IRKINDAN OLMAYANA 2. KALİTE İNSAN MUAMELESİ YAPILIYOR VE YENİ NESİLE BU ASILANIYOR AYRIM IRKCILIK
Aklım olmaz desede gönlüm olur diyor. istediğiniz kadar eleştirin başka milletten ölen insan genelde umrumda değildir. çocuklar ölmedikçe. Örneğin suriye , filistin umrumda değil belki sen insan değilsin felan diceksiniz ama bu bir şey değiştirmicek. Bu benim düşüncem özgür br ülke ise burası saygı duymak zorundasınız aynı şekilde bende sizin görüşlerinize saygı duymak zorundayım Unutmayın Haksız olan dünyada adaletsizler kazanır.
Dünya siyaseti, tamamen senin şikayet ettiğin konu üzerinden şekilleniyor. Dünya böyle.
Acinin dili rengi irki olmaz
böyle düsünen birisi insan degildir.
Bir adam ölümden dönerse allah korudu.
Ölürse allahın takdiri
Ölmeye yakın allah göstermesin :)))))))
Müslümanlar cok tuhaf coook :)
Herkesin bir tanrıya ihtiyaci var bknz yukardaki paragraf
Gerçekten cok katılıyorum sana en güzel cevabı sen vermissin
Tesekkur ederim canım @magic00
Acinin dini kesinlikle var. Bugun Filistinde cocuklar ölürken hepimiz üzülüyoruz icimiz yaniyo ama ölen çocuk yahudi olsa onlara uzuldugumuz kadar uzulebilir miydik?
Açıp tvleri gazeteleri okursanız acının bile dininin renginin ırkının olduğunu görürsünüz. Bir sürü filistinli acı çekerken kimse kılını kıpırdatmadı. Işid bir ingilizi öldürdü diye Dünya bir araya geldi. Acının da bir statüsü var bence
bir insana araba çarpınca başına toplanırlar ambulans çagırırlar müdaheleler filan ama bir kediye araba çarptıgında orda öylece ölüme terkedilir ya da alıp kenara atılır :'( offff offff ben bu dünyanınn...
"Acının ırkı, dini, dili olabilir mi? Peki ya haksızlığın?" demişsin... CEVABIM ELBETTEKİ OLMAZ.
Yeterince insan olmayı öğrenemedik daha da o yüzden. İşime yarayan bendendir zihniyeti
Herkes eşittir, ama bazıları diğerlerinden daha eşittir kaidesiyle fikir yürüten vicdanlar...
Acının ırkı, dini, dili olur evet. Benden olana birşey olmadıkça umrum da olmaz.
Acının rengi vardır bu farklılık manevi farklılık değildir. Örnek vermek gerekirse zenci bir kadı beyaz bir kadına göre daha az acı çeker doğum sırasında.
insanlık ölmüş başımız sağolsun lafı eskiden sadece bir espriydi.
Acının dili dini ırkı olmaz ! Haksızlığında olmaz , haksızlığa karşı susan benim safımda olamaz zaten :)
Tek Kelime İle Bencillik. Bir Ülkeden Toplanmak Yerine Ülkelere Bölünen Dünya. Sömürülen Yerler. Güçlü Güçsüzü Ezer. Peki Ya Adalet, Eşitlik?
Kardeş kendi dilim dilim ırkın olunca sanki yakınına olmuşçasına canın acırken öteki me birşey olduğunda daha az hissediyor insan bende böyle :( neden acaba?
İnsanlarin cogu ayrim yapiyor ki onlara insan diyesim gelmiyor. Hepsi bir can ya nasil ayrim yapar insan inanmiyorum. Lanet olsun oyle dusunenlere. Acinin dili dini irki olur mu ya.
acını dili bir kıza seni seviyorum demektir dini Müslümansan hele gelen vurur geçen vurur beddua bile edemessin arkasından alarsın çünkü bu din kalpleri yumusatır ırkı erkektir hiç bir zaman unutamaz çocuğu olsa bile unutamaz
Evet doğru söylüyosun özellikle son zamanlarda bizim insanımız böyle oldu. Böyle düşünenleri gördükçe sinirleniyorum
bana dokunmayan yılan bin yaşasın diyenler işte öyle insanlığın dini dili ırke rengi olmaz at gözlüğüyle dünyaya bakan bütünü göremeyen insanlar işte
Gözyaşlarimizin rengi ayni kardesim daha ne diyimki
İnsan mantığını anlamak zor bazıları mantık yerine bencilliklerini ve ya nefslerini kullanıyorlar
Bazıları da bu insanlar böyle diye yargılıyorlar bu kavram hep böyle gidiyor..
Fazla yargılı hareket ediyoruz...
herkese göre değişiyor anlamlar
Ben açıkça konuşacağım, kenalist geçinen (genelleme değil) insan sıfatındaki varlıkların ortadoğuda yaşanan katliamlara hakettiler demesi ve bunu pişkin pişkin dile getirmesi.. İnsan olun insan.. Tekrar ediyorum genelleme değildir.
bu dunyadaki herkez cennet ve cehenleme gıdıcek allah katında herkez eşit bence herkez acı ceker haksızlıklar yaşar
Egerki kisi vicdan nefs ve iradesini kontrol edebiliyorsa artik o kisi kendisini yoneten birisi vardir
Kimse kusura bakmasın. Benim milletimi, örfümü, adetimi, insanlarımı katleden hangi halk olursa olsun yaşadığı sıkıntılar karşısında üzülmemde, kılımıda kıpırdatmamda.
manevi değerlerin dili, dini, ırkı yoktur, olmamalı.
Çok saçma ya. Her yerde çocuk var her yerde masum var.
Biz temelde her türlü acıya karşıyız! Dini dili ırkı ne olursa olsun!
bunu diyen çookkkkkk fakat uygulamaya geçen kıaç kişi hepsi palavraaaaaaaaaaaa
Olmamalı.
Ama var.
Acının kaynağı Siyonizm
Acının düştüğü yer İslam coğrafyası...
Tam anlamıyla katılıyorum. . Acının dili, dini, irki olmaz olamaz!
olamaz.. Eger olursa insanlık ölmüş demekır
Herkes ıcın acı acıdır
tam benim bakış açımı yansıtmışsın . . .
ne mutlu
sevindim sizin adiniza da paylasmis oldum öyleyse
Göz renkleri farklı farklı göz yaşı aynı. Senin dışında başkasının acısınından acı çekiyorsan sen olmuşsun artık azınlıksın ama en önemlisi insansın.
"Acı duyabiliyorsan canlısın, başkasının acısını da duyabiliyorsan insansın."
Daha fazla söze gerek yok...
doğru söze ne hacet
yeryüzünde ki en büyük sorun cehalettir diğer tüm sorunlar cehaletin sonucudur sonuçlarıyla boğuşmayın kaynağı yıkın
hayır olamaz olmamalı..
kesinlikle olmamali...
Kendine olmayan acıyı ancak vicdan sahipleri paylaşır onlar hissedebilir...
Berkin öldürüldüğünde iyi oldu diyen insanlarla yaşıyoruz.
Nedenirki başka.
Olmaz. Acilar ve haksizliklarin dili olsa da konussalar.
Haksızlığa ses çıkarmayıp burada mazlum kahramanı edebiyatı yapanlar en büyük haksızlığı yapıyorlar
hukuk herkes içindir..
Hukugu bilmem de adalet olmali özellikle de her insanin terazisinde
Orda bir can yaniorsa burada ben oh olsun diorsam benim insanligim ölmüstür eger baskasina yanmazsak bugün yarin bizde yanacagiz bunu unutmamaliyiz
Valla artik biz haksizliga ugruyoruz. Kendi ülkemizde Türkler olarak baskalastik.
Aci Renksizdir - ! Renkle ile kiyaslayan da kisiikik sorunu vardir
Haklı olanın tarafındayım her zaman.
Haksız olanı savunan şeytandan ne farkı var ki?
Acınında dili dini ırkı yoktur haksızlığında... aynı aşkta olduğu gibi
kimsenin kimseyi anlamadığı bir dünyadan başka ne beklenilebilir ki?
birbirimizi anlamamız için, aynı dili konuşmamıza gerek yok ezildikten sonra hepimiz aynı şarabız
Hukuk herkez içindir. Adeletde olması lazım lakin bu dünyada yıllar yıllar geçsede olmıcaktır adalet
Asla olamaz, ve gayet güzel bir noktaya değinmişsin tebrik ederim.
dinide olmaz ırkıda. ülkücüyüm ama inan sadece bize karşı yapılan düşmanlıktan
Olmaz tabiki karddesim insan insandr
dünya görüşü dar olan insanların düşüncesi bunlar:d
Acaba sen ne yaptın da dünya görüşünü genişlettin.. :DD
birşey yapmana gerek yok şampiyon herkez eşlit yaratılmıştır:d
Haksızlığın olabilir ama acının yok çünkü bütün gözyaşları aynı renktedir
yorum yapardım ama adminsin heralde.. hepiniz düşünce düşmanı olduğunuz için yorum yapamıyorum...
Allah müslüman insana fazla bela acı verir denemek için ona inanmayana böyle seyler pek ypmaz
Olmaz. Yapanlara da insan denilmez zaten.