Nasıl stres atıyorsunuz? Atayım deyince atılıyor mu ne dersiniz? :D 


Temizlik yapıyorum 😅 evi tamamen temizlerim. Dolabimi düzenler, her şeyi ütülerim 😂
Ütü yapma hastalığı var bende, en sevdiğim ev işi sanırım. Bütün kıyafetler dümdüz olunca hoşuma gidiyor😅
Cevap
16Cevap
Hiçbir şey yapmıyorum. Stresli olmak daha iyi. Yoksa bir eksiklik oluyor.
Egomu devreye sokuyorum. Beni ne streslendirdiyse küçümsüyorum onu. Firdevs hanım gibi kendine gel falan diyorum😂
Ninemle sohbet ediyorum ama kadın beni hiç sevmiyor ya:/
Eski fotoya dönmüşsün sdfd
Ninem kızdı kaldırdım🙄
hay o nineninnnnn
Stres ve gergınlıgı sporla bosaltıyorum ve sonrası bıraz kıck boks la yerını tatlı yorgunluga bırakıyorum aksamına arabayla bır ıkı tur denız kenarı sahıl yetıyor
Bu adama bayılıyorum yaa. Çok güzel rol yapıyordur rahmetli.
Duş almak ve meditasyon rahatlatıyor.
Spora gidiyorum,
Yemek yapiyorum,
Yuzmeye gidiyorum,
Yuruyuse gidiyorum,
Kahve yapip bahcede oturuyorum
önceden top oynardim sitresim olmazdi ve sporu brakdim mastürbasyon yapinca rahatliyorum ama en iyi rahatlatan yuzmek
attim gitti diyorum uzaklara bakiyorum nere gitmiş diye 😄😄
Bitter çikolata kaşık kaşık sarelle yazarken bile stresim gidiyor 🤣
Su içiyorum ve çikolata yiyorum 😄 çikolata yiyince istemsiz mutlu oluyorum
Duş alırım, temizlik yaparım, alışverişe çıkarım, kulaklık müzik dinlerim, 🙏🏻
Spor yaparım, Oyun oynarım veya meditasyon yaparım iyi geliyor 😇
Yemek yiyiyorum, p*rno izliyorum veya hap alıyorum.
Alırım hafif spin takımımı su kenarına gider aksiyonun dibine vururum🐋🦈🐳🐟
Kulaklığı takıp yürüyüşe çıkıyorum. Bazen de bir şeyler alıyorum. Küçük bir şey bile olsa beni mutlu ediyor
Müzik dinleyerek yürüyüş yapıyorum
SPA & kese, köpük, karaoke, kitap okuma, netflix, kezbanlar 😆
Mazlumu getirin bana diyorum😅
ben sana getirecem mazlumu dsf
Mazlum nerdesin ulan😅😅😅
burada burada :d
MAZLUUMM sjsdklf
Birilerini dövüyorum :d
Sağlam oyuncu bulursam 3band
Uzanıyorum filan öyle işte
Kampa giderim çayıra çimene salarım kendimi😂
ay masaj yaptırmak olur gibi :D
Ilık duş, düş kırıklarına azcık iyi gelir.
Başka şeylere sarıyorum
Müzik dinleyerek yürüyüş yapmak iyi geliyor
Papatya çayı içiyorum.
himym izliyorum terapi gibi
Müzik açıp oynarım 😀
hiçbir şey, bomba gibiyim
Spor, oyun, müzik dinlemek, uyumak, mastürbasyon
Uyurem
Müzik dinlerim
Yürüyüş
Sessizlik isterim
Fitness ve müzik
Dövüyorum genelde :)
Sevgilimi isirarak
Millete sataşırım
Atamıyorum
Uyuyorum
Spor yapıyorum.
altıma işiyorum
Hahaha. En guzeli 😂😂
Spor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?