Kadıköy'de cafe 'de bira içiyorum gelen geçen suratıma, bacaklarıma bakiyor. hic mi tek başına içen kadın görmediniz 😂 ?

Bizim insanımızın gözleri neden hep başkaları üzerinde. Bizim toplumumuzun şu bakmalarina bi türlü alışamadım. Beni İsveç'e iteleyin kız ahhahahaha
Güncellemeler
+1 yıl
İki teneke ayçiçek yağı aldım , 2 bira içtim bitti para nerdeyse. 😂😂😂
Kadıköy'de cafe 'de bira içiyorum gelen geçen suratıma, bacaklarıma bakiyor. hic mi tek başına içen kadın görmediniz 😂 ?
Cevapla