Sanal hayat derim. Çünkü karşında ki kişiyi görmüyorsun varsa bir fotoğrafı. Ve ne düşündüğü, aklında ne geçtiğini bilmiyorsun. Birde kimde gerçek resmini koymuyor, illa bir sahte resmi oluyor. Oysa ki gerçek hayatta karşında ki kişiyi görüyorsun, onunla bire bir sohbet ediyorsun yani daha yakından tanımış oluyorsun.
Ama sanalda hiç mi iyiler yok elbette var olmaz mı. Ancak zamanla tanıdıkça iyi ya da kötü olduğunu ancak konuştukça ve kullandığı kelimelerle anlaşılır.
Sanal hayat, sanalda kaldığı sürece getirdiği zararları zerre umrumda olmaz. Ucu insana çok dokunmaz çünkü. Beni ürküten şey; gerçek hayattaki kötülükler, güvensizlikler. Gerçekliği kapsayan her şeyin ürkütücü bir tarafı vardır...
Sanal ç'da herkes içinde ki kötülüğü saçıyor, daha kötü, dahada kötü, ultra kötü oluyorlar resmen. Karşılarında bir insan, bir kalp olduğunu umursamıyor sosyal medya kullanan insanlar.