Merhabalar… İnsanlar farklı farklı; yüzlerce çeşit karakterde kişilikte insan evladı var. Kimse mükemmelde değil ama böyle bir ortamda sürekli negatif düşünen insanlar olunca keyfim kaçıyor. Orayı direkt terkediyorum. Hayat sevincimi böyle insanların ararsında çürütmek istemiyorum. Ne kadar motive de etsem anlamıyorlar çünkü. Kendi haline birakıp gidiyorum. Ayrıca her konuda ahkam kesen sürekli kendinden bahseden, kendini bulunmaz hint kumaşı sanan insan davranışlarıda canımı sıkmaya fırsat vermeden arkamı dönüyorum…
Umursamaz tavırları, birde herşeyi bildiklerini sanıp üstelemeleri beni sinir ediyor. Hayır dediğimde, ısrar ediilince sinir oluyorum. Sanki o üstelediğinde fikrimi değiştireceğim, oysa aksine ısrar bende ters tepki vermeme sebep oluyor. Yapacağım varsa yapmam, yapmayacağım varsa yaparım.
Bir yere gittiğimizde sürekli iğneleyici argo konuşan biri olursa canımı sıkar. Sürekli hoşuma giden bir şey konuşulmak zorunda değil ama söylenecek bir şey varsa doğrudan yüzüme söylenmesini tercih ederim ima eden ufaktan iğneleyenler canımı sıkar. Bunların dışında her önüne geleni küçük gören laf eden ezmeye çalışan kişiler de sinirimi bozar. Dinlemesini bilmeyen hep kendi konuşmak isteyen başkalarının lafını kesen kişiler de rahatsız eder yeri geldiğinde dinlemesini bilmemiz gerek.
Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı.
Bişey anlatırsın karşısındaki dinlemez ya elinde telefon gözler onda "sen anlat dinliyorum ben seni" denir. Nasıl dinliyor acaba? 😬😬İşte o zaman gelir bana. Dinlenilmediğimi farkettiğim an susarım kesinlikle anlatmam bir daha.
Surekli kendinden bahsedip dunyada tek dert tasa onlarda varmis gibi davranan insanları, erkeklerin ozellikle ortamda kiz varken ya da kizlarin ortamda erkek varkenki sirf karsidakinin ilgisini cekmek icin kendi arkadasini ezen konusmalari, isi dusmezse muhattap olmayan insanlari, bana karsi samimi gibi gozukup saka yaparmis gibi alay edip beni insanların icinde kucuk dusuren insanlari, kibar insanlari ezmeye calisan insnlari, nezaket nedir bilmeyen insanlari, kalabalik icinde de benimleyken de surekli dedikodu yapan insanlari ve dedikodu yaptigi kisiye karsi samimiymis gibi davranan insanlari sevmiyorum. Hareket olarak sormussun ama bunlafi yapanlari sevmiyorum. Cok uzun olmus cunku DOLDUM