Daha çok hangisini duyarsın, sempatik, tatlı, sevimli, çekici, itici mi?


Merhabalar 🎈🍫 Çevremde beni çok iyi tanıyan insanlar bana genelde „tatlı” der. Hatta çocuk gibi olduğumu söyleyenler fazla. Hareket ve fiziksel özelliklerden, sevdiğim şeylerden dolayı. Ama beni tanımayan insanlardan daha sonra konuştuğumda ise itici olduğumu düşündükleri ilk intiba olarak söylerler. Kendime bu soruyu aynada sorsam bazen tatlı şirin bazen ben bile kendimi itici bulabiliyorum.
Cevap
14Cevap
Daha çok egolu olarak görürler, ama egom yoktur, sempatik birisiyim bence.
İtici diyen çok yanılır.
Tanımayan itici diyormuş arkamdan, tanıyanlar sempatik bulur 😐
Bana tüm arkadaşlarım sempatik enerjik ve biraz ilginç ama iyi bir arkadaş olduğumu söylerler.
Her insana aynı görünmezsin tanıyan insanlara sempatik gelirken bir çoğuna itici geliyorum
Çok dobra olduğum söylenir
Sempatik biriyim tanısalar 😅
tanidiginiz biri ve bu kisiyi size sorucaklar :) kim icin itici dersiniz ki :)
Itici. Görünüşüm itici görünüyor zaten. Daha en başta kaybediyor 1-0 geriden başlıyorum.
Görünüşüm itibariyle psikopat ama tanıdıkça fikirleri değişir..
Valla kişiye göre değişiyor. Sempatik bulan da var itici bulan da.
Sempatik diyorlar itici diyeni hatırlamıyorum
sempatik, tatlı, sevimli,
Hiçbirini duymadım 😕 peki bu ne demek oluyor
Sempatik kimse itici demedi ☺️☺️
Sempatik derler her zaman
Sempatik tatlı.
küt böreği yerken yeni hesap açayım diye girdiğimde aklıma geldi 🙂 koydum gitti öyle yani.
sempatik :) ve çok düşünceli
Sempatik biriyim
Sempatik.
Sempatik.
Sempatik
Sempatik
Sempatik
Sempatik
Tatlı derler genelde 😊
Sempatiğim ben
İticiii
Sempatik
Sempatik
İtici
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?