Kız kankalarım flörtöz diyebilirler, çünkü yalnızlığıma rağmen aşka dair mental tavsiyelerim iddialı olabilir. Erkeklerle mesafeyi koruyorum zaten daima. Herhangi bir erkekle flörtöz iletişim kurmak yazmaz benim kitabımda, sessiz de değilim, bana yaklaşmaya çalışan erkekler benden reddi yiyince bana tıpkı ilk ve ortaokulda olduğu gibi lâkap takabilirler"ciddi"diye😄😄😄😄
Ben herkese karşı aynı mesafe içerisindeyim kız arkadaşlarım da var Erkek arkadaşlarım da var ama hiçbir zaman sınırı aşmıyorum. Kız arkadaşım ile nasıl karşılıklı kahve içebiliyorsam erkek arkadaşım ile de yapabilirim Çünkü yanlış anlaşılmaz benim tavrım bellidir. Arkadaşlarıma sorarsan sanırım bu cevabı verir
Arkadaşlarım varken flörtöz takılmam. Yani içimi bilen bilir herhalde o kadarını. Geçmişimi, şeklimi falan. Onun dışında yanımda arkadaşım veya arkadaşlarım varsa onlarla o şekilde ilgilenirim. Onlar yoksa flört mevzuları olur, genelde. İşini bilen herkes flörtözdür zaten bir yerde.
Flörtöz biri olmakla sessiz sakin biri olmak birbirinin alternatifi değildir. Sassiz sakin bir insan flörtöz olabileceği gibi, çok aktif birisi karşı cinsle ilişkiler konusunda son derece başarısız olabilir. Yani kısaca sessiz sakin birinden flörtöz biri olmaz demek münkün değildir, doğru da değildir.
Ya ne capkinligiya ben çapkın biri değilim gözümü harama kaydırın helal dururken tek capkinligim eşim olur ilerde iki günlük boş aşk meşk bana göre değil iyi günler 👈👍🏻👍🏻