Kapali havaları bende çok seviyorum hele bi de sıcacık evimdeyken dışarıda yağmur yağınca o seste kitap okumak kahve içmek dışarıyı izlemek gerçekten hayatta keyif alıp sıkılmadığım nadir şeylerden
Bende çok severim parlak çok ışık beni rahatsız eder Los olacak böyle hafif müzik olacak yağmur da varsa hele denize yakınsan o koku ile mest olacağım.