Vardır böyleleri, kendilerinin sağlıklı ego yetmezliği çekmelerinden ötürü, sinir olunsalar bile, yok sayılarak en azından mental huzurdan defedilebilirler. Habire söyledikleri her neyse, bir yerden sonra artık duyulmaz ve hatırlanmaz olacağından, kısa sürede sinir bozucu da olmaz olacaklardır. Az emekle çok rant hedeflediklerinden, çevrelerinde en ufak bir yardımları büyük infiallere sebeptir fakat bir zaman geçer, artık insanlar bu minnet ettiricilerden resmen, yorulurlar. Asıl korku filmi orada gösterime girer;kendilerinin de dehşetle farkedeceği üzere, artık kendilerinden hiçbir yardım ve talepte bulunulmamaktadır. Herkes başlarına ve ruhlarına kakılan iyilikle ve sahibiyle boğuşmak yerine, kendi kendine görmeye çabalar işi her neyse. Huzurunu, özgürlüğünü korumak için en iyisidir bu tarz kişilerden uzak durmak...🦄🍀🍏⭐❤️
Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı.
Şaka mahiyetinde aradaki samimiyetlikten yapılanı normal karşılarım. Ama diğer türlü sürekli "ben sana yapmıştım sen neden yapmıyorsun" tarzında yaptığını başıma kakıp durursa kolayına yardım istemem artık o kişiden. Bir şey yapılıyorsa karşılık beklenmeden yapılmalıdır. Diğer türlüsü çıkarılığa girer.
Bu tarz insanları parazit gibi görüyorum. Bu nedenle hayatıda tutmuyorum. Bir paraziti hayatımda tutmak; hayat enerjimi sömürmesine ve kendini bir şey sanmasına sebebiyet verir.
Benim kardeşim bunu çok yapar ve sırf sürekli bununla övündüğü için evde ona iş yaptırmaz olduk yoksa babam veya ben ikimizden birinin sabrı taşacak ve bir güzel dayak yiyecek awldnwnanwnanw
onu yapan aile bireyleri de var maalesef ben sana kücükken şöyle yaptim böyle yaptım ee yaptiysan sebi tanrı ilan edip tapalimmı napalım ama onla uğraşinca suclu ben oluyorum