Zaten her şeyin sonunda öleceksek niye yaşıyoruz?

Bu kadar sıkıntının bu kadar derdin altındayız, sonunda ölüm olan bi hayatta yaşamamızın ne anlamı var, evren o kadar büyük ve yaşlı ki bizim olamamı ya da olmamamız evrende hiç bişey değiştirmez
Zaten her şeyin sonunda öleceksek niye yaşıyoruz?
Cevapla