İyiyim dediğimde kimse neden iyisin demiyor ama kötüyüm dediğimde neden kötüsün diye soruyorlar bu yüzden açıklama yapmak zorunda kalmamak için kötüysem bile iyiyim diyorum bazen bir de dert anlatmakla mı uğraşçam iki saat ne uzun yorum yaptım beee
Soran kişiye göre değişir. Eğer canım sıkkınsa ve bunu paylaşmak isteyeceğim biriyse iyi değilim derim. İstemediğim biriyse he he iyiyim der geçerim uğraşamam anlatmakla)
"Eh işte, idare eder" dediğim zaman kesin iyi değilimdir 😅 Kendimi iyi hissediyorsam da belli ederim, kötü hissediyorsam da. Tabii anlayabilmek önemli.