Tatil. En son ne zaman tatil yaptım hatırlamıyorum. Yıllık izinlerimi kullanamadım son birkaç yıldır. Hele korona girdi araya hiç kullanamadım. Tatilin eksikliğini yaşıyorum
Hayatlar yaşanmak üzere Dünyada bulunulduğu hâlde, herkesin ayrı eksikliklerle mücadele etmesi ne kadar da ibret vericidir... İnsanlara uzaktan bakıldığında, tek dertlerinin maddeten, manen tam ve tamamlanmış olmayı başarmak olduğunu düşünüyorum. Hangi yönde bir hasret ve açlık varsa o yönde tamamlanmak ister insanlar. Bu ise muazzam değişiklik gösterebilir herkesin hayatında. Eksiklik-tamamlanma döngüsü aklın, kâlbin, ideallerin yönetiminde olmalıdır. Hangi kavrama eksiklik hissediliyorsa en çok onunla tamamlanma gelecektir. Maddi anlamda, para, ev, araba, market alışverişi, diploma, terfi ve pek çok örnek vardır mutlaka, ancak manevi açıdan, ruhsal açıdan bakarsam ben kendi adıma eşruhum olan insana işaret etmek isterim... Ruhlar birbirini daima aramaktadır ve bulunca bir şekilde tamamlarlar, ben buna kâlpten inanırım...🦄🍀🍏⭐❤️