Ben herşeyi senin için yaptım. Yalandan ziyade bir manipülasyon cümlesi bence.
Birde senin soruların toplum psikolojisini çözmeye, anlamaya yönelik ilginç bir alt yapısı var. Normalde cevap vermeyeceğim, ya da cevap verirken düşünerek konuştuğum tarzda sorular. 😄
ilk kez sana nude atıyorum görünce lütfen sil olur mu zaten çok utandım lütfen anla beni 😁 biz tipe paraya önem vermeyiz aptal kadınlar şekilci kritercidir kalp şeçtiğini en iyisi görür gerisi önemli değil vs vs neyse daha yazmayım kafam gözüm taş yağmurundan mahvolur yazımın etrafına güvenlik çemberi talep ediyorum 😊
Bir zamanların meşhur yalanıydı ondan dedim ama bana kalırsa iki tarafında yaptığı bir sürü yalab yanlış var ve bu yüzden hayatı kısır döngüden çıkarılmıyo ki
Bana yalan söylüyorsa görüşmem dün arkadisima atım yazismayi kızı surundurdum geliyorum dedi gelmedi ikinciyede mesay attı beni sevdiğini bildiğim için affettim ben kolay kolay affetmem affedersin ikinciyi yapar benim için randevu saati önemli 🤗
Aşk olsun. Deme öyle bea. Dur sana bir söz atayım. Aynı ben Valla. Tolstoy şöyle diyor: "Bir erkeğin bir kadına verebileceği en güzel şey; ömrünün geri kalanında bütün kadınlardan vazgeçmiş olup, sadece onun için atan anlamlı bir kalp."
Yalan işte... bu da bir tecrübeydi benim için.. ilerleyen zamanlarda birine güvenmem inanmam için daha çok tanımam gerektiğini anladım zaten öyle olması gerekiyordu ama ben kandım işte