Bir insanın çocukça hareketler yapması karakteri midir yoksa o insan büyümemiş midir?

Ablam yanımda çocuksu oluyor hareketleri yani. Normalde başkalarıyla daha ciddi konuşuyor davranıyor.
Bir insanın çocukça hareketler yapması karakteri midir yoksa o insan büyümemiş midir?
Cevapla