İyi olduğun için, kötülüklerden kaçabileceğini mi sanıyorsun?

Yanılıyorsun sen.
Güncellemeler
+1 yıl
Ben askerlik hizmetimi rütbeli olarak yaptığım sıralarda askerlerime hep şöyle derdim " Nokta kadar menfaat için virgül gibi boyun eğme. "

Neyse üyeler,
İyi olduğun için, kötülüklerden kaçabileceğini mi sanıyorsun?
Cevapla