- Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılBen sana fikir katkısı sunayım sevgili sosi.
Huysuz ve aksi değilim şükürler olsun.
Bazen gıcık bir arkadaş olarak gıcık dostlarımın her türlü gıcıklıklarından da güzel anlayabilmek bana ekstra bir zenginlik olarak muzip bir gıcıklık katmaktadır. Gıcıklığı severim kaliteli ve klas gıcıklıklar gülüşlerimizi cilalar. Muziplik yaşamak biçimimdir, ben gıcık bir arkadaşım sosiciğim. Bir de sadece sevdiklerime açılırım bak, ha.. Sevmediklerim ciddiyetimin serin ikliminde üşürken, sevdiklerim gıcıklığımın ateşinde ısınırlar. Neşeli, güleryüzlü, esprili, muzip insanlara da kendimi daha yakın hissederim. Dostlarım da benim gibi muzip ve gıcıktırlar. Şimdi tahminde bulunabilirsin...😃😃13 Yorumla- +1 yıl
Bencede ya neşeli tarafın daha ağır basar ama orta derecede gıcık diyorum :D
- +1 yıl
Teşekkürler sosiciğim doğru tespit 🤩🤩🤩🤩🤩
- +1 yıl
Ricalar canım 🥳
En İyi Cevaplar
+1 yılSöyle bakayım
16 Yorumla- +1 yıl
Ortadan biraz daha çok 😃
- +1 yıl
Aa hüsrana uğradım gerçekten 😄
- +1 yıl
Aaa gıcık olmanın neresi kötü yahu :D Allah artırsın ahahaha
- +1 yıl
Amin 😄 ortayı bekliyordum da ortadan biraz daha çok olması saşırttı 😄
- +1 yıl
Teşekkürler 💕
- +1 yıl
Ricalar 🖤
Değerlendir
28 Yorumla- +1 yıl
😅 ç.. yazamadım ya hahaha
- +1 yıl
o
- +1 yıl
k
- +1 yıl
Hahah :D yazdım kabul edelim 😘
- +1 yıl
Rica ederim ☺️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
64Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılAh olsa dükkan senin de bünyemde hiçbiri yok 😄😄😄
11 Yorumla- +1 yıl
Evet valla yok 😃
+1 yılÇok gıcık seçmezsen aalınırım😂
21 Yorumla- +1 yıl
Çoook 😃😃
Ay evvet çok ihtiyacım olan bişey gibi duruyor şu an. ^^
12 Yorumla- +1 yıl
Hahah çok 😃
+1 yılFotom işini kolaylaştırır abla. At hırsızı tipinden bozma biraz.
12 Yorumla- +1 yıl
Orta
- +1 yıl
Teşekkürler.
- Kişilik & Karakter konusunda 8,5b cevap paylaştı.
u +1 yılBeni tanıdığını sanmıyorum fakat içinden geçeni soylebilirsin...
14 Yorumla- +1 yıl
Az :)
- +1 yıl
Teşekkür ederim, fakat ben oldukça gıcık olabiliyorum 😁
- +1 yıl
O yönünüzü görmedim yorumlarda :D
- +1 yıl
Zaten sevdiklerime yapiyorum eğlenmek amaçlı 😁😁🤪
Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı. 3'ünü bir arada mı söyleyeceksin, yoksa ayrı ayrı mı? :D
15 Yorumla- +1 yıl
Sende üçü bi arada hepsi çok 😃
- +1 yıl
Olsun insan duymak ve tazelemek istiyor bi nevi update :D
- +1 yıl
Amin hochaaam amin 😃
+1 yılGıcıklığı sevmem gıcık insanları da sevmem giciklar çünkü
14 Yorumla- +1 yıl
Hahah :D tamam ama azcık huysuzluk vardır
- +1 yıl
Minnackk 🤏
- +1 yıl
😌♥️
- +1 yıl
❤️😘
Sevdiğime gıcık olmasını seven biriyim ama tatlı gıcık 😆
12 Yorumla- +1 yıl
Ortadan biraz az
- Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılDeğerlendirmeyi nasıl yapacaksın? Profil sayfasından mı, sallamasyon mu?
15 Yorumla- +1 yıl
Haha gördüğüm kadarıyla :D sen az
- +1 yıl
Teşekkür ederim, gıcık/huysuz/aksi değilim çok şükür 🙂
- +1 yıl
Azcık :D
- +1 yıl
@Sosyetic_SheqiiL niye "hiç" değil de "az"? 🤔 takarım şimdi ben buna... Niyeee? Niyeeeee?
- +1 yıl
Azıcık? peki, n'apiyim 😔
+1 yılSöyle Allah aşkına :> :> :>
16 Yorumla- +1 yıl
Çoooook 😃😃
- +1 yıl
bu soru benm için açılmıştır arkadaşlar :> :>
- +1 yıl
Hahah sitede gıcıklık konusunda seni geçebilen olmayacaktır 😃
- +1 yıl
onda hem fikiriz gıcık , hovarda , ukala , :D daha ekleyebilrisiniz :>
- +1 yıl
Hahah :D insanın kendini bilmesi ne hoş
- +1 yıl
elbette öyle :D
+1 yılSöyle bakalım Şekil Hanım 🤭
13 Yorumla- +1 yıl
Az
- +1 yıl
yiiiaaa :) :)
- +1 yıl
🙂🙂
+1 yılOlur olur söyleyin tabi 😄
13 Yorumla- +1 yıl
Çok
- +1 yıl
Tuttu valla
- +1 yıl
Tabii tutacak :D
olurrr😊 buna da varım😅
12 Yorumla- +1 yıl
Orta
Kişilik & Karakter konusunda 4b cevap paylaştı. Değerlendirin bakalım.
11 Yorumla- +1 yıl
Azcık
Öyle miymişim Hadi söyle bakalım sallama ama 😂
14 Yorumla- +1 yıl
Orta 😅
- +1 yıl
Ohoo bu da gıcıklık
söyleyin bende merak ettim :(
11 Yorumla- +1 yıl
Orta
Kişilik & Karakter konusunda 12,4b cevap paylaştı. Olur söyle
11 Yorumla- +1 yıl
Orta :D
+1 yılJava Chip Frappuccino Tadında olsun ✌️
12 Yorumla- +1 yıl
Azcık
- +1 yıl
İyiymiş 🥳
- Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yıl
Benden bahsediliyorr 💃 söyle 🤭13 Yorumla- +1 yıl
Çok 😅
- +1 yıl
Haha hiç şaşırmadım🤷♀️ 😅😅
- +1 yıl
Doğru tahmin o zaman 🥳🥳🥳
Soylemezsin sen kandirma bosuna 😅
14 Yorumla- +1 yıl
Söylüyorum çok
- +1 yıl
Yoo herkese söyledim bak
+1 yılGönder gelsin baby 😃🌼
12 Yorumla- +1 yıl
Azcık beybisi 😌
- +1 yıl
Cansın ❣️
+1 yılHaydi soyle bakalim..🥸
11 Yorumla- +1 yıl
Az
- Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.
+1 yılSöyle bakalım 🤣
12 Yorumla- +1 yıl
Çok çok.
- +1 yıl
Çok mu azdır o yanlışlıkla klavye değiştirmiş olmalı 🤣
+1 yılHıhım söylebilirsin😄🦋
12 Yorumla- +1 yıl
Orta bebek
- +1 yıl
Teşekkürler tatlım☺️
Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı. Öhöm öhöm görümce kontenjanindan at bir dal 😂
15 Yorumla- +1 yıl
Haha yerim :D sen azcıkcıkcık 😛
- +1 yıl
Hıhım mikroskopla bakmak gerekimlisi :D
- +1 yıl
😍 bal görümce 😅
Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı. Ölçüm cihazının garantisi var mı? 😈😂😂😂
16 Yorumla- +1 yıl
Var sen mesela çok çok :D
- +1 yıl
Ölçer 😃😃
- +1 yıl
Kalite kaliteee marka markaaa 💃
+1 yılOlurr
15 Yorumla- +1 yıl
Çok 😃😃
- +1 yıl
Nasılda biliyor 😄
- +1 yıl
Bilirim seni en en uzun dostluklarımdan birisin :D
- +1 yıl
En tatlı dost ❤️
- +1 yıl
Bilmukabele güzellik 🌸
Kişilik & Karakter konusunda 3,2b cevap paylaştı. Buyur bakalim kardesim.
11 Yorumla- +1 yıl
Az
Süleeee 😂😂 tescilliyim amaa 😅😅
14 Yorumla- +1 yıl
Sorry beybim ama :D çok
- +1 yıl
Hahahah yerim 😃
- Kişilik & Karakter konusunda 6,6b cevap paylaştı.
+1 yılEvet ama yanilacaksin
12 Yorumla- +1 yıl
Hiç 😃
- +1 yıl
Bak yanıldın işte 😇
+1 yılAha evet Sosi söyle bakalım 😳
12 Yorumla- +1 yıl
Çok 😃
- +1 yıl
Oha 😮 neden Sosi ne yaptım ki ben 😔
Gıcık olduğum aşikar.
11 Yorumla- +1 yıl
Oke o zaman
+1 yılcevabı biliyorum ki :)
14 Yorumla- +1 yıl
Çok 😃 sen bir şey mi söyleyecektin 🤔
- +1 yıl
ne gibi :)
- +1 yıl
Cevabı biliyorum ki yazmışsın ya
- +1 yıl
senin çok diyeceğini biliyordum onu diyorum :)
- Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılişmiz sana kaldıysa yandık :D
14 Yorumla- +1 yıl
Biye kaldı :D
- +1 yıl
söyle bklım D:
- +1 yıl
Çok :D
- +1 yıl
ne çok. D
+1 yılSöyle
24 Yorumla- +1 yıl
Bilmem
- +1 yıl
Niye
- +1 yıl
Atıyorum tut orta
- +1 yıl
😂😂
Olurr
22 Yorumla- +1 yıl
Az
- Kişilik & Karakter konusunda 6b cevap paylaştı.
+1 yılsert haşin ve gaddar bir insan olsam dahi 0
11 Yorumla- +1 yıl
Orta
Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı. Söyleyin efendim 😊
22 Yorumla- +1 yıl
Azdanda az
- Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılOlur
22 Yorumla- +1 yıl
Az
- +1 yıl
Teşekkürler 😊
+1 yılSöyle bakayım
11 Yorumla- +1 yıl
Orta
- Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılSöyle
11 Yorumla- +1 yıl
Az
+1 yılEvet lütfen
13 Yorumla- +1 yıl
Çok az
- +1 yıl
Ya yerim ne tatlı bir fenomen
- +1 yıl
☺️🌸
Buyur bakalım? ☺️
12 Yorumla- +1 yıl
Orta
De de de de de de🤪
16 Yorumla- +1 yıl
:) azcık
- +1 yıl
Haha çok deyince olmuyor az deyince olmuyor istifa ediyorum 😃
- +1 yıl
Hahah ya kuzu soru tatlı mısınız değil misiniz değil ki :D gıcıklığı huysuzluğu oranlıyorum 🤦♀️
Hadi söyle söyle soyleeee
11 Yorumla- +1 yıl
Orta
+1 yılolur evet
11 Yorumla- +1 yıl
Azcık
Olur tabi
11 Yorumla- +1 yıl
Az
Evet dinliyorum
12 Yorumla- +1 yıl
Orta
Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. Söyleyin
11 Yorumla- +1 yıl
Az
Söylesene.
12 Yorumla- +1 yıl
Orta :)
Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı. Oluur
11 Yorumla- +1 yıl
Çok
+1 yılbana da banada:)
15 Yorumla- +1 yıl
Az ve orta arası :D
- +1 yıl
Huysuzluğumdan annem yakınıyor ama doğrudur. Melek gibi bir insanım:)
(bilgisayrdan emoji atılmıyor ya) - +1 yıl
Haha sağ tıkla atılıyor diye hatırlıyorum 😅
- +1 yıl
👍😁👌Hay Allah razı olsun. Bende atamıyorum içim gidiyordu
- +1 yıl
:) ahahah ne güzel, sen sevindin bende sevindim 🥳
+1 yılTabiki😅
12 Yorumla- +1 yıl
😌 azcık
- +1 yıl
Teşekkürler😅
evt.
12 Yorumla- +1 yıl
Çok
- +1 yıl
Gıcık mıyım?:?:?"?:?:?:?:?:?:?:?
youtube.com/shorts/83gGxgchfig?feature=share
Söle hele abla😃
14 Yorumla- +1 yıl
Orta
- +1 yıl
😃
+1 yılSöyle.
11 Yorumla- +1 yıl
Çok
+1 yılBuyrunuz.
13 Yorumla- +1 yıl
Çok
- +1 yıl
Doğru kndgkldn
- +1 yıl
Tabii ki doğru 💅
+1 yılOlur buyrun
13 Yorumla- +1 yıl
Az
- +1 yıl
Teşekkür ederim
- +1 yıl
Ricalar
- Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılSöyle bakalım?
13 Yorumla- +1 yıl
Az
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🤗
- +1 yıl
Rica ederim
- Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.
+1 yılSöyle
15 Yorumla- +1 yıl
Orta
- +1 yıl
Ben sana hiç kötülük gıcıklık kötü bir şey yapmadım ki sosi😕 hatta ben hep sana saygı duydum🌝
- +1 yıl
Kişisel algılamayalım :)
- +1 yıl
Hmm dalgasına tamam anladım💃🏻😌🎁 Ama şunu bil ben de sana hiçbir zaman kötülük gelmez çünkü sen kötülüğü hak edecek birisi değilsin.🎁🌝hep iyiye emanet ol☕️😂
- +1 yıl
Sende tek olana emanet ol
- Devamını Gör (57)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 