Ne kadar gıcık/huysuz/aksi olduğunuzu söyleyeyim mi?

selammm :D

az-orta-çoook diye değerlendireceğim 🥳🥳
Ne kadar gıcık/huysuz/aksi olduğunuzu söyleyeyim mi?
Ne kadar gıcık/huysuz/aksi olduğunuzu söyleyeyim mi?
Cevapla