Buranın da sonuna geldik. Kendinize iyi bakın. Her şey gönlünüzce olması dileğiyle 💜 ... ?

Vedalar acıtsa da bazen gitmek gerekiyor mu?
Kendimi hiçbir yere ait hissedemiyorum, hiçbir yere sığamıyorum bu dêmlerde.
Çok güzel kalpli insanlar tanıdım burada. Hepinize çok teşekkür ederim. Yüreğiniz gibi güzel insanlara denk gelesiniz.🥀

İnsanın bazen kendisi için yapabileceği en güzel şeydir kendi kabuğuna çekilmek. Kendine geç kalmamak. Yalnızca kendi sessizliğini duymak...

Sessizce çekip gidiyorum şimdi.
Sessiz ve kimliksiz...
Belki yine gelirim.
Sesime, ses veren olursa bir gün...🥀
Buranın da sonuna geldik. Kendinize iyi bakın. Her şey gönlünüzce olması dileğiyle 💜 ... ?
Cevapla