Uçmak istiyorsan eğer , seni aşağıya çeken herşeyi bırak...
Günaydın🎈


Varda eğer ben gerçekten birşeyi istiyorsam ve yolunu bulmuşsam ve sevdiklerim istemiyorsa çok can yakabilirim çünkü bende deli cesareti var o yüzden oturdum sakin sakin hayatımı yaşıyorum ya da yaşamam gereken hayatı.
Cevap
18Cevap
Zaman zaman oluyor tâbii. Ama sorun yok engelleri aşmayı severim, önüme çıkanları da itinayla saf dışı bırakırım.
🤎
Hedefime odaklandığımda önüme çıkan engellere karşı panzer gibiyimdir. Ezer geçerim. Yaşlı, kadın, çoluk çocuk demeden :D
Canavar 🙄🙄🙄
Yapamazsın, zordur diyen oldu.
Ama 🙈🙉🙊 aynen bunu yaptım. 😄
Ne diye dil dökeyim öyle insana.
Doğru
Bu zmna kadar oyle yoluma tas koyan biri olmadi. Buyuk ihanetler flnda yasamadim hic. Kolay kolay problem yasamam genelde islerim yolunda gider 🌼
MasAllah diyelim o zman🎈
Sagolasin🤲🏼. Allah herkesin yolunu hayirli etsin 🌸
Aminn insAllah 🍭
Kimse bana çok iyisin demesin moruk
-Ne desin moruk
Desin ki hey ceg b*k gibisin
O yüzden napiyoruzzzz kafaya takmiyoruzzz
İyimiş 😄
Engel olana herkes kendi isine baksın tepemin tasini attırma yoksa iyi şeyler olmaz diyorum
Sonra bana destek olmaya çalışıyorlar
😄😄 iyi yapıyorsun
Teşekkür ederim insana göre muamele
Kesinlikle
Elbet engelleri aşıyorum benim için çok zor olmuyor.
Sevindim senin adına 😊
Selam karamel takmıyorum kendi bildigim yoldan devam ediyorum yeri geldimi onlarla uğraşıyorum ben
Bir kaç kıskanç insan var onun dışında her şey güzel engel felan yok 👍
Her zaman olur öyleleri. Önemli olan onlara takılmamak ve hayatından çıkartmak
Zamanında öyle engellere takılmıştım onun için hala yerlerdeyim..
Günaydın :) istediğim her şeyi yaptım, yapmaya çalıştım hatalarıyla günahlarıyla... :)
😊😊
her zaman oldu o tip insanlar..
gülüp geçiyorum ve izlemeye devam edin diyorum..
Engel olan yok, destek olan var.
Çok iyi 😊🎈
olmaz olur mu yaaa. D animatörğüm bu işi yapana kadar bilidğin ölüdm
Var, kulaklık takıp baş salliyom onlara🤪
Eferimmm sanaaa
😄😄
Kimse beni engelleyemez benden başka onu da yeniyoruz çok şükür 💪💪
Keşke hedef etdigim mümkün olsa
Zaman kaybetmeye zaman yok
Umursamadan yoluma devam ederim
Var tabi olmaz mı ama ben umursamıyorum hiçbirini.
Hayır yok öyle birileri.
Sorun değil ne derse desinler
Halâ sabırla bekliyorum
Çevresinden dolaşırım. 😁
Alır kenara koyarım.
Çekil önümden derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?