
Son zamanlarda kendimi yaralı bir kuş gibi hissediyorum bu size de oluyor mu?

Kıyamam sana ablacığım 😑benim de kafese sıkışmış hissiyatı oluyor ara ara. Geleceğe umutla bak, rahatlıyorsun o zaman 🙃
Umudum yok ki 😂
Yaşanır. Umutlarımızı çaldılar.
Kötü bir duygu bu.
Cevap
1Cevap
Kanadımı kırmamışlar ama uçmayı unutmuşum gibi bir hayat içinde yol alıyorum, hayırlısı 🤦🏼♀️
Olmuyor olmuyor olmuyooıorr ndjjdjdnfh
Hee hee inandım 😂
İnan tabii jskdjjd
Doğduğumdan beri öyle
Evet oluyor
Tükendin galiba.
Galiba bilmiyorum
Oluyor bayadır
yok olmuyor
Evet bazen oluyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar