
Aklınız hala yaptıklarınızda ya da yapamadıklarınızda olabilir tabii..
O boşluk sizin için neyi ifade ediyor.
Teşekkürler 🎈

Şimdiki aklım olsa daha çok delilik yapardım.
Zaten yaptım üstüne daha çok koyardım.
Çocukluğum ve gençliğim çok şükür çok güzel geçti.
Deliydik, çok gülerdik ama şimdiki aklım olsa daha fazlasını yapardım.
Nasıl olsa eninde sonunda akıllanıyor insan.
Hayatımda keşkeler kadar kalitesiz bir silgi görmedim.
Yaptığım hatalardan ders çıkarmak,
tecrübe puanı olarak bakmak bir yana.
Fakat yaşanan her olayın geleceği iyileştirdiğine ve zenginleştirdiğine inanırım.
Bu mottomla diyorum ki, en başından geleceğe tüm aklım için sonsuz şükürler olsun, amin...
Ben iki tavrı hastalıklı buluyorum:Biri, kendi aklını her daim hor görmek. Diğeri de aklı ile sapkınca kibirlenip vicdanını yitirip canının istediği her insana şeytani planlarla yaptırım yapacağını düşünerek şeytani özgüvene kapılmak. Bu tarz insanlardan çok... Hepsini de ilahi adalete havale ettim , amin...🦄🍀❤️
Ne yaptıysam aynısını yapardım. Hiçbir pişmanlığım ya da keşkem yok, olmayacak da. Hani hep deriz ya 'Şimdiki ben olsa bunları yapmazdı' ya da 'Keşke küçüklüğüme dönebilsem, her şey daha farklı olurdu' gibi. Olmazdı, her şey aynı olurdu ve bizler hatalarımız olmadan akıllanmazdık. Hayatımızı pişmanlıklar tarlasına çevirmektense umutlar ekmeliyiz. Her umudumuzu da mutluluklarımız ve inançlarımızla sulamalıyız ₪
Teşekkürleer
Hiç kimseye ederinden fazla değer vermezdim çünkü herkesi kendimiz gibi iyi sanıyoruz iyilik ve centilmenlik bir halta yaramıyor herkes menfatine göre hareket eder olmuş bu hayatta genel olarak
Hepimiz aynı dertten muzdarip...
Cevap
30Cevap
Şimdiki aklım olsaydı okulumu bırakmadım.
Sigaraya vereceğim parayı kumbaraya atıp Türkiye ekonomisine yön verirdim sjhj
Ah o sigaraya giden paralar... orada akıllı davrandım ben neyse ki dfsd
Daha önce karşılaşmış olsaydık keşke...
Karşılaştığınız insanlar faydalı olabilir hala.
Bunu düşüneceğim
gecwıste yapwış olduklarıwı yapwawış olsaydıw şıwdıkı aklıw olwazdı
senın soruna cevap verıcek olursaw şıwdıkı aklıw olsa gecwıste yaptıklarıwı tekrar tekrar ve yıne tekrar yapardıw
cok şukur gecwıste hep cok doğru kararlar verwışıw hıc keşkelerıw olwadı yaptıklarıw ve yapwadıklarıw sayesınde şu an bu düşünceye sahıbıw
Şimdi ki aklım olsa yine her şey aynı olurdu o zaman ki duygular içerisindeyken o zaman ki koşullar içerisindeyken ben yine aynı davranırdım, farklı davranabilmem için o olaydan edindiğim tecrübenin o vakit bende mevcut olması gerekirdi, o tecrübenin bende mevcut olması için daha önceden o olayı yaşamam gerekirdi e yine olayı yaşamam gerek eninde sonunda ben o b*ku yiyecem o yüzden hiç kendimi üzmeye keşkelere gerek yok.🤔🤷
Mesele b*ku yemiş olmak değil, mesele aynı b*ku yememiş olmak. Mesele neymiş meselee... 😃
Selam,
Bu cümleyi tamamlayacak çok fazla şey var. Ne koysam o üç noktanın yerine hepsi ayrı bir hikaye olur. Kaç hayali kaç emeli gömdüm derin suların karanlık diplerine. Yeni tohumlar saçtım toprağıma. İnanıyorum, bir gün çiçekler açacak bahçemde.
Derslerime sıkı kafamı verip şimdi belki bir diplomat olup ülkemizi böyle zulümler den her türlü dolambaçlardan kurtarmıştım.
Boşa konuşuyorum ben yine bu olurdum. Hiç bencil olamadım.
şimdiki aklım olsaydı diye bir şey yok çünkü hep akıllı davrandım şimdiki durum olsaydı aileme beni okutun derdim okulumu bırakmak zorunda kalmazdım en azından
simdiki aklım olsa dünyaya gelmeyi seçmezdim nsjxs
simdiki aklım olsa küçük yaşta spora başlardım 15te başladım ama yeterli değil
simdiki aklım olsa tytyi 11e baslamadan bitirirdim
dünyanın en saçma cümlesi olduğunu düşünüyorum o zaman öyle yapmasaydın şimdiki fikrim böyle olamazdı
Hatalarımı ve doğrularımı tekrar yaparım. Hata yaptıysak vardır bi sebebi sjxjsjs
Sebep = canımın öyle istemesi
17' li yaşlarımda daha güçlü kendini savunan, sonuna kadar mücadeleyi elden bırakmayan biri olurdum. Sonrasındaki mücadele çok yordu bee
Önümde birkaç büyük şans olmuştu yine de inadımdan hayır dediğim.. şimdiki aklım olsa bu kadar inat ve gururun arkasından gitmezdim.
Simdiki aklim olsa bu soruya yorum yazmazdim.
(Tamam kizma sakin ol)
:) kendinle çelişmek
😊Haklisin oyle oldu. Ama bile bile lades oldum ben.
Bu yüzden yorumum hükümsüzdür Hakime hanim. d
Şimdiki aklım olsa bugünümü etkileyen bir kaç dokunuş vardı yapacağım.
Bazen, zamana yenilirsin.
cut.
Şu anda gerçekten psikolog olabilirdim.
Ah ya :(
Hayat fırsat verince kullanmak şart.
Şimdiki , aklım olsa önceki aklımı kullanmak istemezdim. 🥳😂
Şimdiki aklım olsa aynı mallıkları yine yapardım gibi geliyor. İflah olmam.
Şimdi hiç yokki eskiden daha çok vardı 😄😄şimdiki aklım olsa ayvayı yerdim
Şimdiki aklım olsaydı uzaya merdiven dayardım bazı insanları hiç tanımamış olmak için.
evlenmezdim
yurt dışına gitme şansını tepmezdim
üniversiteyi mutlaka şehir dışında okurdum
Bu cümleye başlamam çünkü yaptığım şeyler için hep iyi ki dedim 🙂
Şimdiki aklım olsa geçmişte yaşasam üniversiteyi erken bitiririm demek istiyorum
Kimsenin bana canı istediği gibi davranmasına, beni ezmesine izin vermezdim.
Şimdiki aklım olsa 9 sene beklemezdim beni sevmemiş bir bayanı
Şimdiki aklım olsa " tam anlamıyla tanıyamamışım" dediğim bir insanla evlenmezdim...
Bu bir keşke durumuna işarettir. Bunu hiç tamamlamam.
Şimdi ki aklım olsa ortaokuldayken herkesin içinde moonwalk yapmazdım
Yediğim kazıkları rağmen gene iyi niyetli davranırım.
Şimdiki aklım olsa değer vermeyenleri hayatıma şans vererek almazdım
Şimdiki aklım olsa zamaninda haytin tadını cikarirdim
Yediğim yemekleri yemem hsjsj
Ozaman ki aklın olmasa şimdiki aklın olmazdı.
bazı şeyler için acele etmezdim :)
Sizi bir yerden tanıyor gibiyim 🙂
@halilim123 öyle mi nerden efendim?
Dünyaliyim ben. Dunyada gördüm sizide. d
Yalan mı? 😊
(de) ayri yazilir.
Simdi birileri gelip duzeltmeden ben duzelteyim kendi yorumumu.
@halilim123 doğrudur :D
🙂Dogru tabiki de.
Sizin hakkıniz da makyaj guzeli diyorlar doğrumu?
(Ben uydurdum simdi) 😊 Topuklarima sıkma sakın. d
@halilim123 hakkımda ne diyorlarsa, doğrudur
Guzel yorumdu. d
Topuklarima sıkılmis gibi hissettim.
Cok sukur bugun de boyumun ölcusünü alma istikami doldurdum. 😁😊Yarina Allah Kerim.
Bu arada bu aksam ki maclarda. Insallah hem Fenerbahce hemde Galatasarayimiz galip gelir.
@halilim123 inşallah 🙏 hadi bakalım :D izlemeyeceğim çok gergin bi ortam oluyor evde. Gerilemem
O son 100 bin TL yi 2 ayda yemezdim ...
O kadar üzülmemeliydim.
Şimdiki aklım olsa evlenmezdim.
Şimdiki aklım olsaydı okurdummm
Simdiki aklim olsa onceki hesaplarimi silmezdim 😅
Ehliyetimi 18imde alırdım.
Kariyerde bir tık daha zorlama yapardım
Hiç kimseye ederinden fazla değer vermezdim.
Şimdide pek akıllı sayılmam
İnsanlara daha az güvenirdim galiba
Çok şeyle tamamlarım da buraya yetmez...
Güvenmezdim
Yanlış yere yazdın
👏 :)
Olan olmustur takilmam
gene yaptığım herşeyi yapardım..
Pişman olmamak ne güzel...
Şimdiki aklım olsaydı bu dünyaya gelmezdim.
Merhabadan fazlası olmazdı bazılarına
2 sene boyunca o gereksizi düşünmezdim
Aklıma gelmiyi ki
Buraya sığmaz
Bitcoin alırdım 🥲
Farklı bir liseye giderdim.
Yine ben aynı şeyleri yapardım
Bana geçmiş zaman lazım birde şimdiki aklım
Şimdiki aklım olsaydi bilmem
Aklıma nisey gelmedi
Pişmanlıklar…
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?