Varlığımı ortaya koyup da hiç bir şey yapamıyorum kendimi nasıl geliştiricem?

Benim dış görünüşüm yok onunla beraber okulum , işim bile yok , En önemlisi varlığımı karakterimi varsa da ortaya koyup da gezemiyorum bile , hiç ben yokmuşum gibi hayatta , yapmak istediklerim yok , hiç bir şey beni mutlu etmez gibi geliyor , evden hiç çıkmıyorum , kişiliği yönlendiremiyorum onu yapayım bunu edeyim diye , böyleyece dünyada sıkılıyorum ne yapacağım?
Varlığımı ortaya koyup da hiç bir şey yapamıyorum kendimi nasıl geliştiricem?
Cevapla