Şanssızlık mı yoksa üzerimde büyü veya muska mı var?

her işe girdiğimde ya iş yeri iflas ediyor ya da işleri düzgün gitmiyor çalıştığım yerin bu yüzden kendimi kötü hissedip işten çıkmak zorunda kalıyorum biriyle konuşmaya Çalışıyorum ama bir şey oluyor bir anda konuşmamız kesiliyor ve aynı zamanda onun hayatında da işlerin yolunda gitmemesine sebep olduğumu düşünüyorum subaylık sınvına girdim İlk sayfayı açtığım zaman kazanmıştım sınavı Sayfayı tekrar yenilediğimde ise sınavı kazanmamış olarak görünüyordu ne yapacağım bilmiyorum sizce şansızlık mı muska mı var büyü mü sizce hangisi yardımcı olun lütfen delirmek üzereyim
Şanssızlık mı yoksa üzerimde büyü veya muska mı var?
Cevapla