Sizce insan okuyarak mı yoksa yaşayarak mı öğrenir?

Selam KS ahalisi! Bugün hayata dair tecrübelerimizi paylaşabileceğimiz bir soru sormak istedim. Herkesin hayatı yaşama biçimi farklı. Bazıları yaşayarak, hata yaparak ve hatalarından ders alarak öğrenmeyi seviyor, bazıları da insanların daha önceki tecrübelerinden yararlanarak kendisine pay çıkarmayı tercih ediyor. Siz ne alemdesiniz? Siz okuyarak mı yoksa yaşayarak mı öğrenme tarafındasınız?
Siz kendinizi nasıl büyütüyorsunuz?
Siz kendinizi nasıl büyütüyorsunuz?
Sizce insan okuyarak mı yoksa yaşayarak mı öğrenir?
Cevapla