Nahif olmak güzel bir şey değil mi, neden eziklik olarak görüyor herkes?

Kendimi bildim bileli nahif bir kişiliğim vardır. Her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünürüm. Kimseyi kırmamaya, üzmemeye dikkat ederim. Ama arkadaş ortamında, aile ortamında ve hatta ikili ilişkilerde bu yüzden geri plana atılıyorum. Dalga geçiyorlar zaman zaman, ezik hissettiriyorlar. Acımasız mı olmak gerekiyor anlamadım.
Nahif olmak güzel bir şey değil mi, neden eziklik olarak görüyor herkes?
Cevapla