Öyle karantinadayım kardeşim gibi büyüdüğüm her zor anına atlayıp gittiğim insan bi msjla bile hal hatır sormadı mesela bu gün 5 gün oldu hiç mi aklına gelmez insanın doğum günü demiştim ya instagram storyde resim şarkı iyi temenniler paylaştım 12yi geçer geçmez kutladım bütün arkadaşlarının kutlamalarını paylaşmış benim ki yok ama yüz yüze gelince canım gülüm davranıyor çözemiyorum demek ki yalandan yüzüme gülüyor ben de saf saf kolye siparişi veriyorum sevdiği pandufu arayıp buluyorum şu ev de giyilen kışlık ayakkabılardan
Bazen zoruma gidiyor ama artık zerre üzülmüyorum vicdanım rahat mı arkadaşlığımı, dostluğumu dört dörtlük yaptım hâlâ umursamaz insanın canı cehenneme ben bi kamburumdan kurtulurum o iyi bir dost kaybeder
Aynen öyle evlenip kocayı bulana bi hâl oluyor ben sadece iki yüzlülüğe sinir oluyorum sen değer vermiyorsan o zaman yalakalıkta yapmayacaksın Ayşem şunu yapalım mı Ayşem buraya gider misin ben çalışıyorum Ayşem gelirken şunu al ben sana veririm bir yer de kötü gün dostu olmak güzel bir şey zor zamanında aklına geliyor olmam iyi ama benim de zor zamanlarım oluyor benim de doğum günüm oluyor o zaman bi pasta bi çiçek hiç tanımadığım yabancıya ben de pasta çiçek alır kutlarım insan biraz değerli olduğunu hissetmek istiyor neyse ya dedim ya doluyum dost konusunda
En İyi Cevaplar