Bencillik çok balım. Çok bencillik söz konusu. Hep bencillik. Sevemiyorsun. İnsanlar sevgiye saygı gösteremiyor. Sevilmek demek değerlenmek demek. Sonra fınn kaybuyorlar. Mutlu ettiğine pişman oluyorsun. Eksiklik bu.
Empati eksik ya empati, kimse kimseyi anlamaya çalışmıyor iki dakika bir şey anlatsan hemen sonu ne zmn gelecek diye oflayıp pufluyorlar her insanda bi nebze de olsa bu duygu olsa insanlık daha iyi bir hâl alır diye düşünüyorum. Dinlemek anlamak o kdr güzel şeyler ki insan tadını bir kez aldı mı alışkanlığa bürünür.
Sanırım " ben olma duygusu" eksik. Bundan anlatmak istediğim sadece kişinin önce kendini eğitmesi ve geliştirmesi. Sürekli başkalarına bakarak iyice yabancılaştık