İnsanın sevilebilmesi için kendi gibi olması neden yetmiyor?

Bizi biz gibi sevemeyen,
Hep bir beklenti içinde olan,
Mutlu anımızda koşan,
Biz üzgün olunca kaçan insanlar mı biriktirdik hayatımızda?
Yalnızlaşıyor muyuz?
Yalnızlaşıyor muyuz?
Yalnız daha mı mutluyuz? Tercihimiz yalnızlık olduğunda doğruyu mu yapmış oluruz?
İnsanın sevilebilmesi için kendi gibi olması neden yetmiyor?
Cevapla