
Konu hakkında düşüncem budur. Sen ne dersin KS can?

Arkadaşlarla Cafe de otururken bana bi video gösterdiler telefon da sen olsan ne yapardın abi şuna bi bak dediler... Video da bi adam eşini sokakta köşeye sıkıştırmış.. Kadında Nolur yapma aşkım çok korkuyorum diyerek böyle kollarını bişey yapacak diye ürkek ürkek kendini korumaya çalışıyordu.. Kocası tam o arada kadına öyle bir yumruk attıki, kadın bi anda bayılırmış gibi yere yığıldı... Bende tam o anda nasıl kilitlendiysem videoya bi anda masayı yumruklayıp adama hakaretler etmeye başladım... Arkadaşlar abi dur sakin ol alt tarafı video dediler ama.. Ben sanki o anda gözlerimi yeni açmışım ve insanları bana bakarken buldum... Sanırım çileden çıktığım an o andı...
maalesef çok var bende... en kötüsü; bebeğini döven bir kadının heryerinj çarşamba pazarına cevirmem olmuştu. Pişman değilim yine olsa yine yaparım. Polisler gelene kadar dövdüm komalık oldu. Kimse alamadı elimden. Polis zor aldı. Ne yazikki dayanamıyorum o tarz durumlarda ben de...
Kendimi harika kontrol ederim hatta psikolojik olarak karşımdakini bitiririm hatta buradan örnek verirsek aklı sıra kendini akıllı sanan bir pembeli ablamız aklı sıra bana laf sokmaya çalışmış oysaki ben ona dostane bir espri yapmıştım sizinle ne samimiyetim varki demiş madem bukadar samimiyet yoktu neden benim cinsellik sorularıma utangaç ablalar gibi cevap veremem deyip gülücük emojisi atan ablam herseyi anladım da senin laf soktuğun yorum orada duruyorda benim sana soktuğum lafı apar topar neden kaldırdın onu anlamadım demekki bir yaramız varki kimse görmesin diye hemen kaldırdın kendi yaptığın yorumu biraktinki aklın sıra gecekusuna laf soktun gibi bir imaj bıraktın ablacım biz senin gibilerinle çok uğraştık hepsinin de ağzının payını verdik böyle yapmakla hakkınızda çıkan dedikodulara açıklık getirmiş oluyorsunuz hee hissizcim bu arada soru neydi 🤣🤣🤣🤣🤣
Hahahhahaha abi yaaaa😁😂😂😂😂aaaaa baktım da orada yorum vardı uçmuş birden... sitede de konuşulmuş; yorum nereye uçtu diye tüh bak gördün mü 😃😂espriye alınmaz insan alınır mı hiç? Demek ki yara var abi sen de alemsin , niye yaraya basıyorsun aaaaa aşk olsun sana da ya 😂😂😂😂😂😂😜☺🤜🤛
Hee bu arada benim elimin ne kadar uzun olduğunu bilirsin her yere uzanır sevmeyenimiz olduğu kadar sevenimiz de çoktur sagolsunlar bizde ablamızı kendi sorusu ve yorumuyla basbasa bıraktık bende kendi yorumumu rica ettim kaldirttim şimdi bu malum kişiler nerden emir aliyorlarsa ben hep dedim benim sizinle isim yok ben sizin ağ babanızı istiyorum diye bas bas bağırdım ama bunlarda yürek yok hissiz birisi bizi efendi kölelikle suçlar suçlayan kişinin sevgilisi millete yazar gel benim kölem ol der napayim bu saatten sonra bendemi şiir içeren paylaşımlar yapayım anlamadım ki 🤣🤣🤣🤣
Hahahahahah
Gücü olmayan uzaktan taşlar abi normal değil mi sence?
Ama enteresan şekildeler gerçekten.
Sjmdi aklıma bisey geldi. Karga, tilki uçak hostes meselesi. Ben anlatırım sana Bi ara.. bunlarınki de o mesele." Uçmayı bilmiyorsun madem ne diye ib****nelik yapıyorsun" diyor , karga tilkiye...
Cin olmadan adam çarpmaya kalkisiyorlar yazık. Hüsran olacak sonları... hadi hayırlısı. Baş göz üzerine. Biz sevmediğimiz misafiri de ;geldi mi kapıdan cevirmeyiz. hepsi buyursun abim biz agirlariz ya 😁😁😂😂😂🤜🤛
Ya sıkıntı yok kardeş buyursunlar gelsinler biz burada gönül insanlarla gönül eğlendiren ablalarda gördük hanimefendilikte sınır tanımayan kuyruğuna basılınca hacihusrevde bile duyulmayan mahalle ağzıyla yazan o hanimefendilikten cikanlarida gördük hatta ve hatta beni bdsm cilikle suçlayan bu kişinin sevgilisi nin millete gel kölem ol dediğinide duyduk sahi kimmiş o kölem ol dediği kişi taniyormuyum ben yani kısaca hepinizin ne b.. k yediğinizi biliyoruz kimse burada namuslu ayağına yatmasın hep dedim benim burada bir şerefsizliğimi özelden birine yürüdüğümu biri ispatlasin dedim hep maasallah biz erkek halimizle bunu yapmazken millet kadın haliyle özelden yürüyor erkeklere yani bu işler yorum kaldırmakla olmuyor posta güvercini bir kere havalandimi ucacagi yeri iyi biliyor ve hiç birsey gizli. Kalmıyor heleki bu sitede kimisi evliyim kocamla swinger ilişki arıyoruz ayağı yapar bizi oltaya düşürmek için canım benim ya siz giderken biz geliyorduk eski numaralar bunlar memleketiniz olabilir ama ESKİ de kaldı bu oyunlar siteye biraz dedikodu lazımdı şimdi bir çok kişi kopyala yapıştır yapıyordur bu yazdıklarımı hee bunları bilerek yazıyorum nasılsa bunları o malum kişilerde okuyor cevap hakkı doğar cevap vermek isterse bu kişiler bana özelden. Yazdıkları mesajlarıda halen. Bende duruyor sıkıntı yok bak yine kontrolden çıktım gördünmu hissiz ya 🤣🤣🤣
Teşekkür ederim 🙏
Tamam sorun benim sinir kontrol merkezimde :D yok böyle bir şey, zor sinirlenirim ama sinirlenirsem, kendimden ve yapacaklarımdan ben bile korkarım. Beni kontrolden çıkaracak şeyler elbette var, sevdiğim insanlara zarar gelmesi, haksızlığa uğramak veya uğrayanı görmek ve kıskançlık şeysi ama o minimum ya ayrıca sadece sevdiğim adama 😛
İrade sahibiyim lakin haksızlık karşısında irademi geçici olarak rafa kaldırdığımda doğrudur..
Hoşbuldum güzel insan 😊 😘 bilmukabele
Teşekkür ederim güzel insan 😊
Cevap
36Cevap
Kolay kolay kontrolden çıkmam. Çok zordur etrafa zarar verecek duruma gelmem. Sinirden delirsemde sabırlı davranırım.
Merhaba gadası 🙃
Kolay kolay kontrolden çıkan bir insan değilim. Ama aileme yapılacak bir hakaret herhangi bir davranış beni ben olmaktan çıkarabilir. Çünkü ailem benim ince çizgilerim arasında yer alır. Hatta ailem kırmızı çizgimdir. Demiş olsan daha doğru demiş olurum.
çok sakinimdir. yeri gelir müdahale ederim. ama kontrolden çıktığım hissetmedim ve kimseye de zarar vermedim.
Şu da gerçeğim: bazen öyle zoruma gider ki bir kadın görünce Allahım şunla bir kere birlikte olsam derim. bazen taparım. ne bilim ayaklarına kapanayım derim. ama ona zarar vereyim demem. ondan nefret ederim. ondan uzaklaşırım. ama o kadını kesim asım demem. tecavüz edeyim demem. kontrol bende olduğuna inanırım. ama nefretim doğrtultusunda o kadına karşı asla olumlu bir surat sergilemem ve uzaklaşması için sosyal destekleyici sözler kullanrım. mesela abi dediği an, dururum dururum; senin anneni veya babanı başka bir kişi ile paylaşmana izin verebilrsin ama babama anneme hakeret etme lütfen derim. birdaha asla konuşmaz benimle.
Haksizlik.. Cileden cikarim😀 canım yerine koyulmak..
Yaw canim yazmadimki ben😀 Sistem lutfen ama ya degistirme
😘❤️🌺
Ben, beni kontrolden çıkaracak şeylerden de tarif edilemez derecede nefret ediyorum nefffreeeeett ediyorummm!
@MustiEmre o sirineden de nefret ederim yafff😁🙈😂😂
@MustiEmre yemesin be kıyamam 😂😂😂
Hissiyatsız sen bana tarafgirsin şu somurtkan düşmanı arkadaş ile sen ilgilen😅😅
Beni sinirlendiren tek şey bana sorulmadan başkasına sorulmuş olmam.
Kontrolden hiç çıkmadım, irademe güvenirim ama hiç çıkmam diyemem.
Başarıyor gibiyim bence 😂
Ha tamam onuda arıyoruz hala 😂
Aslinda kendimi kontrol altinda tutabiliyorum, Insan kendini biliyorsa ic güdüsel kontrol hakimiyetini elinde tutmayi becerebilir... O sorunlar öfke kontrolu olmayan insanlar için gecerli daha çok...✌😀
Değerlerime, inancıma, aileme hakaret edilmesi.
Beni çileden çıkarır.
Onlar için kategorim yok.☺️😌
Yalnızca bir şey var...
Onun harici kendimi kontrol edebilirim
O ne be 😝
O da mı fake dicektim🤦♂️😂
Belli bir yere kadar o hüküm geçer. Sonrasında bir patlama yaşanır.
Bir söz vardır "Sakin atın çiftesi pek olur" diye.
Genel anlamda kontrollüyümdür. Ama nankörlük, haksızlık oldu mu bi zıvanadan çıkabiliyorum ama anlık. Sonra nabıyorum ben ya diyip toparlıyorum kendimi.
Adamı delirtiyorlar benzer sinirden Yoksa yolda çıkmam zira hiç yola girmedik ki 🤭
Bir kadini biri rahatsiz ediyorsa mudahale ederim.. Cocuklarina vuran anneler bazen denk gelir yapma lutfen derim.
iradeliyim.
fakat ;
bella hadid , rihanna , vanessa hudgens konusunda onların yeri başka.
Rahatsız olduğum herhangi birşeyi "yapma" dediğim halde ısrarla yapılması...
Şeytanınızı benden görün... Tövbe isteyin...
🙄 Bende kontrol biraz enteresan o konuda
Bazı şeyler var kesinlikle kendime dur derim ama bazı durumlarda offff offff olmuyor olamıyor
Mantıksızlık ve saygısızlığa gelemiyorum ben çok nezakete önem veren biriyim karşımdakininde öyle olmasını istiyorum doğal olarak
Mantığın her zaman duygularımın önünde yer alır
kontrolümü kaybedecek bir şey yapmadım şimdiye kadar
İradeliyim ama adalet karşısında ezilenin yanında olurum
Demek istediğim ezeni yerle bir ederim
Çıplak elle yumruk vurmak zorunda kalırsam bende kiriş kopar olacakları kontrol edemem...
Pek bir şey yok aslında, sadede diyet yaparken tatlı şeyler diyebilirim.
İradem güçlü çoğu konu da hakim olabiliyorum ama zaaflarım da yok değil..
Herhangi bir şekilde kazıklandığımı hissedersem kontrolden çıkarım.
Aynı hatanın 1503fi58r46 kere yapılması beni çileden çıkarır
normalde sakinim ama kafam attığı zaman önüme gelen herkesi öldürebilecek bir potansiyelim de var tabi o sırada etrafta bıçak silah yoksa devreye bu özelliğim girmez ama bulunuyorsa girme ihtimali var
Kontrolden çıkmam için bam telime dokunulmadı yeterlidir.
Egoma ters düşen her şey beni çileden çıkarır açık konuşmak gerekirse.
iradem fena değil. Sadece haksızlığa ve zorbalığa karşı hiç tahamül yok
Beni Bi sen kontrolden cıkarırsın ruh öküzüm 😂😂
😂😂😂😂🥳🥳
Bir kadın nefes verip alarak boynumdan öperse kendime engel olamammm.
var taciz olayları affım yok sevdiklerimi üzenlerede af yok
hayır iradem sağlam..
sadece taciz şiddet karşısında susmam..
Güzel her kız kontrolden çıkarır beni
Haksızlık olursa çıldırırım
allah yardımcınızsa vız gelir tırıs gider :)
Çok şükür çıkabiliyorum,
Sinirlenince koşuyorum
Yok duygusuzun tekiyim ben 😅
irademe çok rahat müdahale edebilirim
İradeli olduğumu düşünüyorum
Çoksel bir kadın :D
😂😂😂😂
Gayet açık ve net oldu dimi :D
Coookk😂😂
Dürüst olmak iyidir :D
Öyle ablacım 😌🥰💋
Ayyy beni öpytüü 🤭🥰🙈
eğer istersem geç. er
Olmaz mı var.
Ehh yani 😐
İrademe hakimimdir.
İllaki vardır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?