son zamanlarda her zaman çevremdekilerin benden çok daha iyi olduğunu düşünüyorum. zaten böyleydi, ama çok daha fazla oldu. onlar gerçekten harikalar. bense asla onlar gibi olamıyorum. olamıycam da. bu çok kötü bir his. böyle düşünmemin çok saçma olduğunu biliyorum ama bu düşünce içime yerleşmiş gibi hissediyorum. bazı zamanlar çoğalıyor. çok fazla olunca midem bulanıyor ve nefes almak biraz zorlaşıyor : /
tabi ki yok yere böyle düşünmüyorum. 3 keredir rüyamda onları görüyorum, rüyamda da gerçekte olduğu gibi benden çok daha iyiler. benden nefret ediyorlar ve beni aşağılıyorlar, böyle rüyalar görünce de gerçekle ayırt etmesi de zor oluyor benim için. benden nefret ettiklerini düşünüyorum, özellikle aralarından biri. ona X diyecem. geçen gün okulda kantinden bişey aldım. Xle beraber korktuğum bikaç kişi daha yanyana duruyo sınıfta. onlara ikram etmek istedim tam uzatıcam istermisiniz dicem, birden içimdeki his kudurdu. "ya saçma bulurlarsa, onlarla neden konuşuyorum ki? umurlarında değilim, bunu tuhaf bulacaklar." böyle bissürü düşünce geçiyo aklımdan ama nası korkuyorum elim titriyo bildiğin. sonra eeh dedm yeter dedim uzatıverdim : P niye bu kadar korkuyorum insanların beni tuhaf, kötü, iğrenç bulmasından? diğerlerinin düşüncelerinin umrumda bile olmaması gerekir. ama özellikle bahsettiğim kardeşim beni aşağılık görmesi, tuhaf ve saçma bulması, bunun gibi şeyler beni saçma bi şekilde çok korkutuyor.
benim gibi olan var mı? bu hissi nasıl yok edebilirim? fazla uzun yazdım : /
tabi ki yok yere böyle düşünmüyorum. 3 keredir rüyamda onları görüyorum, rüyamda da gerçekte olduğu gibi benden çok daha iyiler. benden nefret ediyorlar ve beni aşağılıyorlar, böyle rüyalar görünce de gerçekle ayırt etmesi de zor oluyor benim için. benden nefret ettiklerini düşünüyorum, özellikle aralarından biri. ona X diyecem. geçen gün okulda kantinden bişey aldım. Xle beraber korktuğum bikaç kişi daha yanyana duruyo sınıfta. onlara ikram etmek istedim tam uzatıcam istermisiniz dicem, birden içimdeki his kudurdu. "ya saçma bulurlarsa, onlarla neden konuşuyorum ki? umurlarında değilim, bunu tuhaf bulacaklar." böyle bissürü düşünce geçiyo aklımdan ama nası korkuyorum elim titriyo bildiğin. sonra eeh dedm yeter dedim uzatıverdim : P niye bu kadar korkuyorum insanların beni tuhaf, kötü, iğrenç bulmasından? diğerlerinin düşüncelerinin umrumda bile olmaması gerekir. ama özellikle bahsettiğim kardeşim beni aşağılık görmesi, tuhaf ve saçma bulması, bunun gibi şeyler beni saçma bi şekilde çok korkutuyor.
benim gibi olan var mı? bu hissi nasıl yok edebilirim? fazla uzun yazdım : /
Güncellemeler
+1 yıl
edit: sınıftaki sessiz kız sayesinde atlattım : > ama şimdi o da depresyonda- ༎ຶ‿༎ຶ
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer