Çevremdekiler çok iyi ve ben berbatım. sadece ben böyle hissediyor olamam?

son zamanlarda her zaman çevremdekilerin benden çok daha iyi olduğunu düşünüyorum. zaten böyleydi, ama çok daha fazla oldu. onlar gerçekten harikalar. bense asla onlar gibi olamıyorum. olamıycam da. bu çok kötü bir his. böyle düşünmemin çok saçma olduğunu biliyorum ama bu düşünce içime yerleşmiş gibi hissediyorum. bazı zamanlar çoğalıyor. çok fazla olunca midem bulanıyor ve nefes almak biraz zorlaşıyor : /
tabi ki yok yere böyle düşünmüyorum. 3 keredir rüyamda onları görüyorum, rüyamda da gerçekte olduğu gibi benden çok daha iyiler. benden nefret ediyorlar ve beni aşağılıyorlar, böyle rüyalar görünce de gerçekle ayırt etmesi de zor oluyor benim için. benden nefret ettiklerini düşünüyorum, özellikle aralarından biri. ona X diyecem. geçen gün okulda kantinden bişey aldım. Xle beraber korktuğum bikaç kişi daha yanyana duruyo sınıfta. onlara ikram etmek istedim tam uzatıcam istermisiniz dicem, birden içimdeki his kudurdu. "ya saçma bulurlarsa, onlarla neden konuşuyorum ki? umurlarında değilim, bunu tuhaf bulacaklar." böyle bissürü düşünce geçiyo aklımdan ama nası korkuyorum elim titriyo bildiğin. sonra eeh dedm yeter dedim uzatıverdim : P niye bu kadar korkuyorum insanların beni tuhaf, kötü, iğrenç bulmasından? diğerlerinin düşüncelerinin umrumda bile olmaması gerekir. ama özellikle bahsettiğim kardeşim beni aşağılık görmesi, tuhaf ve saçma bulması, bunun gibi şeyler beni saçma bi şekilde çok korkutuyor.

benim gibi olan var mı? bu hissi nasıl yok edebilirim? fazla uzun yazdım : /
Güncellemeler
+1 yıl
edit: sınıftaki sessiz kız sayesinde atlattım : > ama şimdi o da depresyonda- ༎ຶ‿༎ຶ
Çevremdekiler çok iyi ve ben berbatım. sadece ben böyle hissediyor olamam?
Cevapla