Kendinize yapılan haksızlıklara tepkisiz kaldığınız oldu mu?

Yirmili yaşlarının ortalarında olup daha önce kendi yaş grubu ve hemcinsinden dışlama, şiddet (fiziksel ve psikolojik) görmüş olanlarınız paylaşabilir mi?
Kendimi ifade edebilen birisi olduğumu düşünüyorum ama bazı olaylar karşısında çok sustuğum oldu. Kendi yaşıtlarım ve hemcinslerim iş yerinde aşağılayıcı şekilde emir verdiklerinde (19 yaşlarımdayken) sesimi çıkarmadan denileni yaptığımı hatırlıyorum. Bazı durumlarda farklı ortamlarda tek başıma ve çok şiddetli tartıştığım oldu ama yine fiziksel bir şiddet olsaydı karşılık veremezdim muhtemelen. Yani hemcinslerimden belli yaşlarımda şiddet gördüm ama hiç tepki veremedim (fizksel karşılık) Hiç bir fiziksel şiddete cevap veremeyeceğimi düşünüyorum ama bunlar yanlızca kızlar ve kendi yaşıtlarım. Bu güne kadar hiç kavga etmedim hep iyi olmaya çalıştım ama bunlar artık beni farklı düşünmeye ve nasıl bir insan olduğumu anlamlandıramamaya itiyor. mesela artık kendimi zavallı ve savunmasız hissediyorum. Hiç bir şekilde kendini koruyamayan ezilmeye müsaade eden. Kaç yaşıma geldim bu olaylar yüzünden hala böyle bir kompleksin içindeyim. Bu konu hakkında düşünce ve tecrübelerinizi paylaşırsanız çok yardımcı olmuş olursunuz.
Kendinize yapılan haksızlıklara tepkisiz kaldığınız oldu mu?
Cevapla