Yirmili yaşlarının ortalarında olup daha önce kendi yaş grubu ve hemcinsinden dışlama, şiddet (fiziksel ve psikolojik) görmüş olanlarınız paylaşabilir mi?
Kendimi ifade edebilen birisi olduğumu düşünüyorum ama bazı olaylar karşısında çok sustuğum oldu. Kendi yaşıtlarım ve hemcinslerim iş yerinde aşağılayıcı şekilde emir verdiklerinde (19 yaşlarımdayken) sesimi çıkarmadan denileni yaptığımı hatırlıyorum. Bazı durumlarda farklı ortamlarda tek başıma ve çok şiddetli tartıştığım oldu ama yine fiziksel bir şiddet olsaydı karşılık veremezdim muhtemelen. Yani hemcinslerimden belli yaşlarımda şiddet gördüm ama hiç tepki veremedim (fizksel karşılık) Hiç bir fiziksel şiddete cevap veremeyeceğimi düşünüyorum ama bunlar yanlızca kızlar ve kendi yaşıtlarım. Bu güne kadar hiç kavga etmedim hep iyi olmaya çalıştım ama bunlar artık beni farklı düşünmeye ve nasıl bir insan olduğumu anlamlandıramamaya itiyor. mesela artık kendimi zavallı ve savunmasız hissediyorum. Hiç bir şekilde kendini koruyamayan ezilmeye müsaade eden. Kaç yaşıma geldim bu olaylar yüzünden hala böyle bir kompleksin içindeyim. Bu konu hakkında düşünce ve tecrübelerinizi paylaşırsanız çok yardımcı olmuş olursunuz.
Kendimi ifade edebilen birisi olduğumu düşünüyorum ama bazı olaylar karşısında çok sustuğum oldu. Kendi yaşıtlarım ve hemcinslerim iş yerinde aşağılayıcı şekilde emir verdiklerinde (19 yaşlarımdayken) sesimi çıkarmadan denileni yaptığımı hatırlıyorum. Bazı durumlarda farklı ortamlarda tek başıma ve çok şiddetli tartıştığım oldu ama yine fiziksel bir şiddet olsaydı karşılık veremezdim muhtemelen. Yani hemcinslerimden belli yaşlarımda şiddet gördüm ama hiç tepki veremedim (fizksel karşılık) Hiç bir fiziksel şiddete cevap veremeyeceğimi düşünüyorum ama bunlar yanlızca kızlar ve kendi yaşıtlarım. Bu güne kadar hiç kavga etmedim hep iyi olmaya çalıştım ama bunlar artık beni farklı düşünmeye ve nasıl bir insan olduğumu anlamlandıramamaya itiyor. mesela artık kendimi zavallı ve savunmasız hissediyorum. Hiç bir şekilde kendini koruyamayan ezilmeye müsaade eden. Kaç yaşıma geldim bu olaylar yüzünden hala böyle bir kompleksin içindeyim. Bu konu hakkında düşünce ve tecrübelerinizi paylaşırsanız çok yardımcı olmuş olursunuz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer