Hayatınızda ki insan sürekli olumsuzluklardan bahsederse ne yaparsınız?

benim hayatımda ki insan hesap olumsuzluklarda bahsediyor ve ben kendimi sürekli kötü hissediyorum. Çevrem bana baskı kuruyor ben acısını ondan çıkartıyorum. o da hayatındaki olumsuzlukları öne sürüyor arada kalan ben oluyorum ve bu benim artık psikolojimi bozuyor. Ne yapmam gerekli acaba?
Hayatınızda ki insan sürekli olumsuzluklardan bahsederse ne yaparsınız?
Cevapla