Bazen hissettiğiniz şeylerin sizi yanılttığını düşünüyormusunuz. Acaba hisleriniz gerçek olsa bile kendi kendinizi kandırarak hislerinizi ele vermekten kaçınırmısınız, ya da oluruna bırakıp nasıl olması gerekiyorsa o şekildemi davranırsınız... Beyin ne düşünürse düşünsün kalp onu bir şekilde yoldan çıkarıyor...
Doğru olduğunu düşündüğünüz hisler sizi yanıltır mı?
Sağlıklı his vardır, ama sağlıklı olmadığı halde bağımlı olduğumuz tatlı gelen hisler de olabiliyor; Mesela içki içtiğimde acayip hoş oluyorum, ya da ne bileyim anı yaşayalım hoppidi huppidi jumburlop, ya da ne bileyim huzursuzum ama onu seviyorum sanırım falan filan vesaire vesaire gibi gibi bir çok örnek verilebilir. Yani evet, yanıltır. Acıya bağımlı olmak da en başta gelen örneklerden biri.
Yanıltıyor çünkü o hisleri aklım değil kalbim söylüyor ve kazanan hep kalbim oluyor. Aklım zararda firarda oluyor hep. "Ah kalbim ben senden çok çektim Söyle nedir bu halin vallla sen delisin delisin" 😂