İstediğim herhangi bir şeyin olduğu yok ki alıştık dkjsjsj



Benim hayat mottom genelde bu. İstediğim şey olmayınca ben de ondan vazgeçerim. Üzülürüm belki ama sonuç olarak unuturum. Kazandığımı düşünürüm böylelikle 🌸
Bir süre isyan içinde olurum. Ama sonra isteğimi gerçekleştirmek için kendimi motive ederim bir şekilde. Ve sonra sonuna kadar istediğimi elde etmeye çalışırım. Mutlaka olacaktır
Cevap
13Cevap
Hayırlısı değilmişti demekten başka bir şey yapmıyorum 😬😬😂🤦♀️
Olana kadar zorlarım, şartlarımıda, sınırlarımıda…
Buna rağmen olmuyorsa eğer kabullenir bırakırım fakat bu da çok kolay olmaz benim için…
Eksiklerimi görmeye çalışırım. Eksiklerim dışında gelişen bazı nedenler varsa üzerine çizgi çekerim. Benlik bir olay değil derim.
İstediğim şeyler olmadığı zaman vardır bunda bi hayır derim sonrada yeni isteklerimi gerçekleştirmeye çalışırım.
Artık alıştım etki etmiyor cidden çok üzülüyorum hani soruluyordum acaba niye nerede yanlış yapıyoruz geldi ama olmayınca olmuyor kabul ettim artık
İsteklerim olmayınca öyle abartı bir şey yapmıyorum sadece daha çok düşünceye boğuluyorum ne yanlış yaptım diye.
Genelde istediğim bir şey olmadığı zaman, istemeyi bırakırım. Çünkü elde etsemde istediğim tatmini vermeyecektir. Bu, insan içinde geçerli.
İsteklerim genelde olur olmazsa hayırlısı buymuş derim🤗
Elimden gelecek bir şey varsa daha çok çabalarım. Yoksa yapacak bir şey yok
Olması için çabalarım baktım hiç mi olmuyor alternatiflere yönelirim
Genelde olmuyor olsada geç oluyor heves kalmıyor. Bir şey yapmıyorum artık izliyorum sadece
En büyük isteğim oldu ve çok şükür gerisi benim seçimlerim ve psikolojim
Başka bir şey istemeye başlarım. Olmuyorsa ağlamının mantığı yok.
Bende çok alıştığım için bir şey yapmıyorum. Moralim bozuluyor sadece o kadar.
İstek oluşturmak için sosyal faaliyet, yürüyüş, spor gibi aktiviteler le ilgilenmek
Zihnimi boşaltarak Taze nefes hissetmek.
Saldırganlaşırım Ouz mağaramdan fırlarım 🤪
İstediğim bir şey olmadığında onu oldurana kadar bütün alternatifleri denerim.
Ağlıyorum geçiyor. Ne yapayım baska.
tamam demiyorum hemen maalesef 🙈
Kudururum sinirimden.
Hırçınlaşırımm hevesim kaçar
Sinirlenirim, üzülürüm
Oturuyos aga ne yapalım sfhj
Olur olmadıysa yeterince istemedigim icindir
Ben huzur vermiyorum olana kadar.
Bir şey yapmam şansıma küserim.
Kızgınlaşır öfkelenirim trip atarım
Sinirlenirim ama sabırla da beklerim olmasını
Olması için çabalarım.
Bir şey yapmam.
Oluruna bırakırım
Küserim 😂
Elimden ne gelirr ki
Üzülürüm
Sıçıp bokumla oynarım.
Alıştım olmamasına
Bişey yapmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?