İnsanların arasında fazla konuşmuyorum boş boş bakıyorum bazen bir yere dalıp gidiyorum bana hediye alınınca teşekkür dahi etmiyorum
hm güzelmiş diyorum veya teşekkür bekliyorsa hediyeyi geri veriyorum yani ben istemedim sonuçta kendisi de bir şey beklememeli arkadaş ortamında fazla konuşmam
bazen konuşur ayak uydururum ama sanki kafamın içinde başka bir yerdeyim
ama odamda ya da hayvanlarla olunca eğleniyorum iyi hissediyorum gözlerimi kapatıp dans ediyorum köpeğimle yüruüşe çıkınca az insan olan yerleri seçiyorum
gidiyorum çiçek topluyorum köpeğimle konuşuyorum koşuyorum eğleniyorum bulutları seyrediyorum
ben kendimi anlamadım sizin bir fikriniz var mı
hm güzelmiş diyorum veya teşekkür bekliyorsa hediyeyi geri veriyorum yani ben istemedim sonuçta kendisi de bir şey beklememeli arkadaş ortamında fazla konuşmam
bazen konuşur ayak uydururum ama sanki kafamın içinde başka bir yerdeyim
ama odamda ya da hayvanlarla olunca eğleniyorum iyi hissediyorum gözlerimi kapatıp dans ediyorum köpeğimle yüruüşe çıkınca az insan olan yerleri seçiyorum
gidiyorum çiçek topluyorum köpeğimle konuşuyorum koşuyorum eğleniyorum bulutları seyrediyorum
ben kendimi anlamadım sizin bir fikriniz var mı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer