Ruhsuz gibiyim ama değilimde bu hangi kişilik ve neden böyleyim?

İnsanların arasında fazla konuşmuyorum boş boş bakıyorum bazen bir yere dalıp gidiyorum bana hediye alınınca teşekkür dahi etmiyorum

hm güzelmiş diyorum veya teşekkür bekliyorsa hediyeyi geri veriyorum yani ben istemedim sonuçta kendisi de bir şey beklememeli arkadaş ortamında fazla konuşmam

bazen konuşur ayak uydururum ama sanki kafamın içinde başka bir yerdeyim

ama odamda ya da hayvanlarla olunca eğleniyorum iyi hissediyorum gözlerimi kapatıp dans ediyorum köpeğimle yüruüşe çıkınca az insan olan yerleri seçiyorum

gidiyorum çiçek topluyorum köpeğimle konuşuyorum koşuyorum eğleniyorum bulutları seyrediyorum

ben kendimi anlamadım sizin bir fikriniz var mı
Ruhsuz gibiyim ama değilimde bu hangi kişilik ve neden böyleyim?
Cevapla