Eğer Seçme Şansın Olsaydı Hangi Çağda veya Dönemde Yaşamak İsterdin? Sebebi Nedir?

Bazı zamanlar vardır, neden bu çağa doğdum ki deriz. Günümüzün bitmek bilmeyen küresel sorunları dünyayı her geçen gün daha da yaşanmaz kılarken biz sürekli geleceğimizi planlıyor her şeyin düzeleceğine dair umudumuzu hiç kaybetmiyoruz. Bazen de geçmişte bir zaman diliminde yaşıyor olmayı yeğliyoruz.
Eğer Seçme Şansın Olsaydı Hangi Çağda veya Dönemde Yaşamak İsterdin? Sebebi Nedir?
Peki sizin bu konuda düşünceleriniz nelerdir? Eski zamanlarda bir yerde yaşamak ister miydiniz yoksa halinizden memnun musunuz?
Bunu da sizler için bırakıyorum buraya. :)
Eğer Seçme Şansın Olsaydı Hangi Çağda veya Dönemde Yaşamak İsterdin? Sebebi Nedir?
Cevapla